باشگاه خیرین خبرنگار ایجاد می‌شود
کد خبر: 3738494
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲

باشگاه خیرین خبرنگار ایجاد می‌شود

گروه اجتماعی - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی با بیان اینکه در نظر داریم باشگاه خیرین خبرنگار ایجاد کنیم، گفت: برای عید قربان نیز طرح هر مسجد یک قربانی را خواهیم داشت. همچنین برای برگزاری جشن عاطفه‌های امسال جمع آوری کمک‌های مردمی به صورت الکترونیکی صورت خواهد پذیرفت.

باشگاه خیرین خبرنگار ایجاد می‌شود
به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حبیب‌الله آسوده، مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی، شامگاه گذشته، 22 مرداد ماه، در نشستی با خبرنگاران گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) باید به سمتی حرکت کند که مردم به مردم متصل شوند زیرا تنها در این صورت است که فقر از بین می رود.

وی با بیان اینکه توسعه و پیشرفت میسر نمی شود، مگر با مشارکت مردم به صورت مداوم، عنوان کرد: در حال حاضر 1172 سمن در استان فعال هستند که بخشی از آن نیز در اعمال خیرخواهانه مشغول فعالیت هستند؛ بنابراین باید با کمک این موسسات مردم نهاد با جنگ اقتصادی امروز مبارزه کنیم.

آسوده با اشاره به اینکه اگر هر کدام از ارایه خدمات پزشکی، مسکن و کارآفرینی به صورت مجزا از نهادی درخواست شود، موازی کاری پیش نمی آید، عنوان کرد: در خراسان مردم نسبت به کار خیر هیچ ممانعتی ندارند؛ بنابراین باید از این ظرفیت مردمی به درستی استفاده کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی با تاکید بر اینکه در حوزه روستاها، سرانه مجموعه ما برای کمک به افراد تحت پوشش 25 میلیون تومان است، اظهار کرد: در حوزه اشتغال و کارآفرینی نیز 126 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی روستایی به افراد متقاضی ارایه شده است.

آسوده گفت: همچنین سال گذشته 180 هزار زیارت اولی با کمک خیران به زیارت امام رضا(ع) آمدند و غذای متبرک حضرت را دریافت کردند. از این تعداد هزینه حدود 50 درصد را آستان قدس رضوی برای سه روز تقبل کرد.

وی عنوان کرد: در ماجرای زلزله فریمان نیز 270 مسکن از سوی کمیته امداد خراسان رضوی احداث شد و تصمیم داریم در بعضی از شهرستان هایی که مددجویان فاقد مسکن هستند، این افراد تا پایان سال صاحب خانه شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی با بیان اینکه در نظر داریم باشگاه خیرین خبرنگار ایجاد کنیم، گفت: برای عید قربان نیز طرح هر مسجد یک قربانی را خواهیم داشت. همچنین برای برگزاری جشن عاطفه های امسال جمع آوری کمک های مردمی به صورت الکترونیکی صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام

captcha