مرحله دوم سیزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ در تهران
کد خبر: 3738669
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
سوم تا هفتم شهریور برگزار می‌شود؛

مرحله دوم سیزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ در تهران

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مرحله دوم سیزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ ویژه استان تهران(آزمون شفاهی) طی روزهای سوم تا هفتم شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود.

مرحله دوم سیزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ در تهران

به گزارش ایکنا؛ از سوی دبيرخانه ارزيابی و اعطای مدرك تخصصی به حافظان قرآن كريم سازمان دارالقرآن الکریم، زمان و مکان مرحله دوم(شفاهی) سیزدهمین آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم اعلام شده است.
در این راستا، این مرحله از مسابقات در استان تهران طی روزهای سوم تا هفتم شهریورماه سال جاری(سوم تا ششم شهریور ویژه بانوان و روز هفتم شهریورماه ویژه آقایان) در محل سازمان دارالقرآن الکریم به نشانی تهران، خیابان حافظ، پایین‌تر از تقاطع طالقانی، خیابان رشت، پلاك 39 برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، این مرحله از آزمون با حضور ۳۸۸۲ نفر از حفاظ سراسر کشور که حد نصاب لازم از مرحله اول آزمون را به‌دست آورده‌اند در رشته‌های حفظ سه جزء، پنج جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم برگزار می‌شود.
زمان و مکان دقیق برگزاری مرحله دوم سیزدهمین آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن هم‌اکنون در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان دارالقرآن الکریم(تلاوت) اطلاع‌رسانی شده و نتايج آزمون مرحله دوم نیز تا روز دوازدهم آبان‌ماه سال جاری از طريق همين درگاه اعلام خواهد شد.
یادآور می‌شود، شرکت‌کنندگان در آزمون نیز می‌توانند برای دريافت پاسخ سؤالات با شماره ۰۲۱۶۶۹۵۶۰۶۸ تماس بگیرند.

برای دریافت مکان و زمان مرحله دوم سیزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ اینجا کلیک شود.

انتهای پیام

captcha