بدنه دولت از قشر مرفه نباشد/ برخورد جدی با محتکران
کد خبر: 3738673
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

بدنه دولت از قشر مرفه نباشد/ برخورد جدی با محتکران

گروه اجتماعی - معاون فرهنگی دادگستری مازندران با تأکید بر اینکه دولت باید توجه کند تا بدنه اجرایی دست‌کم از قشر مرفه نباشد، افزود: اقشار عادی و مستضعف جامعه با دلسوزی و خیرخواهی فعالیت می‌کنند.

بدنه دولت از قشر مرفه نباشد/ آغاز مسابقات قرآن دادگستری مازندران

به گزارش ایکنا از مازندران حجت‌‌الاسلام سیدمرتضی موسوی، معاون فرهنگی دادگستری مازندران امروز، 24 مردادماه در افتتاحیه مسابقات قرآن کریم حوزه قضائیه استان مازندران که در سالن کنفرانس دادگستری استان برگزار شد، گفت: در هفته گذشته  آزمون رشته مفاهیم  و حفظ موضوعی با شرکت 304 نفر برگزار و اوراق برای تصحیح به تهران ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه امروز  مسابقات قرائت، ترتیل، حفظ و اذان برای بانوان و آقایان برگزار می‌شود، افزود: مهم حضور و شرکت در مسابقات و انس با قرآن است که این موانست برای قاری برکات فراوانی خواهد داشت.

موسوی با بیان اینکه قرآن نقش انکارناپذیری در سعادت و تکامل انسان دارد، تصریح کرد: قرآن برای انسان پیام حیات بخش دارد و همه شرکت‌کنندگان باید خدا را شاکر باشند که در سر سفره قرآن میهمان هستند.

وی باتاکید بر اینکه باید در فشارهای اقتصادی همه صبر پیشه کنند، افزود: برخی از داخل کشور برای خوش کردن دل دشمن آب در آسیاب دشمن می‌ریزند و در قضایای اخیر شاهد رفتارهای نادرست برخی بودیم که شایسته یک ایرانی غیرتمند نبود.

معاون فرهنگی دادگستری مازندران با اشاره به اینکه قضاوت از شغل‌های حساس است، اظهار  کرد: دستگاه قضا با تمام وجود برای خنثی کردن نقشه دشمن تلاش خواهد کرد.

وی  با اشاره به اینکه دولت باید توجه کند تا بدنه دولت دست‌کم از قشر مرفه نباشد، افزود: اقشار عادی و مستضعف جامعه با دلسوزی و خیرخواهی فعالیت می‌کنند  و بکارگیری آنها می‌تواند کمک‌کار انقلاب و نظام باشد.

موسوی گفت: دستگاه قضا رویکرد خود را با محتکرین روشن بیان کرد و کسانی که امروز غذا و کالای مورد نیاز مردم را انبار می‌کنند تا بازار سیاه ایجاد کنند از دوستان نظام نیستند و با آنان برخورد جدی خواهد شد.

انتهای پیام

captcha