کشف ۵ انبار احتکار اقلام غذایی درخراسان‌شمالی
کد خبر: 3738687
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰

کشف ۵ انبار احتکار اقلام غذایی درخراسان‌شمالی

گروه اقتصادی - معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌شمالی گفت: در سطح استان پنج انبار احتکار اقلام خوراکی و کالا‌های ضروری کشف شده است.

کشف 5 انبار احتکار اقلام غذایی درخراسان‌شمالی

ابراهیمی، معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در گفت وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: با توجه به بازرسی های مداوم این سازمان در سطح استان پنج انبار احتکار اقلام خوراکی و کالاهای ضروری در سطح استان شناسایی و کشف شده که در دست بررسی یشتر است.
وی ادامه داد: سه مورد از این انبارهای کشف شده در ارتباط با خواروبار و موادغذایی شامل کالاهای اساسی همانند برنج، روغن، قند و شکر دریک انبارنیز359 حلقه لاستیک و در یک انبار نیز کاغذ دپو شده بود.
ابراهیمی با بیان اینکه دو انبار غیر مجاز دارو نیز در استان کشف شده است، افزود: با توجه به اینکه داروهای خوراکی باید در دمای زیر 30 درجه سانتی گراد نگهداری شود در حالیست که دمای هوای این انبار بیش از 30 درجه سانتی گراد بود و موضوع انبارغیر مجاز و انجام تخلف محرز است.
وی با بیان اینکه در مجموع 25 انبارشامل انبارهای غیر مجاز، مجازو احتکارکالا دراستان شناسایی شده است، خاطرنشان کرد: باید اقلام این 25 انبار که شامل مواد شوینده، اقلام خوراکی، لوازم برقی، دارو، لاستیک و کاغذ بوده برای اعلام نتیجه نهایی بررسی شود.

captcha