برپایی دومین مرحله آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3738690
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰

برپایی دومین مرحله آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در خراسان‌شمالی

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی گفت: امروز ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری دومین مرحله آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در استان برگزار شد.

برپایی دومین مرحله آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن  خراسان‌شمالی

حمزه بابایی مقدم، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان درگفت و گو با ایکنا ازخراسان‌شمالی اظهارکرد: دومین مرحله آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن با حضور ۳۲ نفر از برگزیدگان مرحله اول در محل دارالقرآن عترت بجنورد برگزارشد.

وی با بیان اینکه این آزمون در رشته های سه وپنج جزءبرگزارمی‌شود،ادامه داد: این مرحله به صورت شفاهی با محوریت حسن حفظ برپا شده که با ضبط صدای افراد در بخش تجوید و صوت و لحن نیز داوری انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به نفرات برگزیده مدرک تخصصی با امضاء وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اعطاء می‌شود، یادآورشد: ۱۲ آبان ماه سال جاری اسامی نفرات برتردر این آزمون از طریق سایت رسمی تلاوت اعلام خواهدشد.

بابایی مقدم عنوان کرد:اولین مرحله سیزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه ساعت ۸ صبح و بطور همزمان در سراسر کشور برگزار شد.
وی ادامه داد: در مجموع از میان ۱۱۷ شرکت کننده در خراسان‌شمالی، ۳۱ نفر شامل ۲۹ حافظ خواهر و دو حافظ برادر در این آزمون پذیرفته شدند.

 

captcha