برپایی مرحله سراسری مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های نداجا
کد خبر: 3738883
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱

برپایی مرحله سراسری مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های نداجا

گروه مسابقات ــ مرحله سراسری هجدهمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های نیروی دریایی ارتش از 27 تا 29 مردادماه در قم برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی دریایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: هجدهمین دوره مسابقات سراسری بانوان شاغل و خانواده‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی از 27 تا 29 مردادماه در شهر مقدس قم بر‌گزار می‌شود.
وی ادامه داد: این دوره از رقابت‌های قرآنی نیروی دریایی با حضور بیش از 300 نفر از متسابقان در رشته‌های حفظ 1، 3، 5، 10، 15، 20، 25 جزء و حفظ کل و تفسیر در مقطع همسران، فرزندان و بانوان شاغل و رشته قرائت ترتیل در بخش بانوان، همچنین رشته‌های اذان، قرائت ترتیل و تحقیق ویژه فرزندان ذکور در مجموعه فرهنگی ـ آموزشی یاوران مهدی(عج) برگزار می‌شود.
حسن‌زاده عنوان کرد: در این دوره از رقابت‌ها که در مرحله مقدماتی مناطق و پایگاه‌ها با حضور بیش از 900 نفر برگزار شد، متسابقان طی دو روز با قضاوت اساتید و نخبگان قرآنی شهرستان قم، با هم به رقابت می‌پردازند که در نهایت در روز دوشنبه، 29 مرداددماه آیین اختتامیه این مسابقات با حضور مسئولان لشکری و کشوری و اصحاب رسانه برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: بیش از 50 نفر از منتخبان این رقابت‌ها در دهه دوم شهریورماه در رقابت‌های سراسری ارتش جمهوری اسلامی ایران شرکت می‌کنند.
حسن‌زاده بیان کرد: دیدار با علمای عظام شهر مقدس قم، برنامه حرم گردی و زیارت مضجع شریف حضرت معصومه(س)، برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی و مسابقه فوتسال ویژه فرزندان ذکور از جمله برنامه‌های فرهنگی و جانبی این دوره از رقابت‌ها است.
انتهای پیام

captcha