فعالیت 118 کانون فرهنگی دینی در البرز
کد خبر: 3738890
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵

فعالیت 118 کانون فرهنگی دینی در البرز

گروه فرهنگی- مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز از فعالیت ۱۱۸ کانون فرهنگی دینی در این استان خبر داد.

فعالیت 118 کانون فرهنگی دینی در البرز

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعباس مسعودی در گفت و گو با ایکنا از البرز از فعالیت ۱۱۸ کانون فرهنگی دینی در استان البرز خبر داد و اظهار کرد: این کانون‌های فرهنگی دینی با مجوز رسمی از اداره کل تبلیغات اسلامی البرز برنامه‌های فرهنگی را در سطح شهرستان‌ها برگزار می‌کنند.
وی برنامه‌های قرآنی، فرهنگی، کلاس‌های متنوع و جذاب آموزشی هنری از قبیل کلاس احکام، تفسیر قرآن‌کریم، مشاوره خانواده و شیوه‌های تقویت اعتمادبه‌نفس را از مهم‌ترین برنامه‌های این کانون‌های فرهنگی دینی اعلام کرد و افزود: حمایت از فعالیت‌ها و برنامه‌های این کانون‌ها گامی مثبت از سوی تبلیغات اسلامی در راستای نهادینه کردن آموزه‌ها و شعائر دینی است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز تصریح کرد: با توجه به تلاش دشمن به‌منظور دور کردن نسل جوان جامعه از ارزش‌ها و شعائر دینی، توسعه کانون‌های فرهنگی می‌تواند در مقابله با این هجمه گسترده اثرگذار است.
این مسئول عنوان کرد: مقابله با این هجمه سنگین نیازمند عزم بلند و همت مضاعف مسئولان است و باید مجاهدانه در راستای نهادینه کردن آموزه‌های دینی در جامعه گام برداشت و غفلت از این امر صدمات غیرقابل جبرانی به پیکره فرهنگی کشور وارد می‌کند.
انتهای پیام./

captcha