راهیابی 20 مددجوی کمیته امداد البرز به مسابقات کشوری قرآن
کد خبر: 3738899
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹

راهیابی 20 مددجوی کمیته امداد البرز به مسابقات کشوری قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیرکل کمیته امداد البرز از راهیابی 20 مددجوی تحت پوشش به مسابقات کشوری قرآن‌کریم خبرداد.

راهیابی 20 مددجوی کمیته امداد البرز به مسابقات کشوری قرآن

به گزارش ایکنا از البرز، محمد محدی‌فرد، 24 مرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه به راهیابی 20 مددجوی تحت پوشش کمیته امداد به مسابقات کشوری قرآن اشاره و اظهارکرد: مسابقات قرآن‌کریم با هدف اعتلای فرهنگ قرآنی، توسعه و تعمیق ارزش‌های اخلاقی و دینی، حضور هدفمند و پرنشاط خانواده کمیته امداد در فعالیت‌های گروهی و آشنایی با مضامین اخلاقی به ویژه برای نسل جوان مددجویان تحت حمایت برگزار می‌شود.
وی توسعه و ترویج علوم و معارف قرآنی، تقویت انس با قرآن‌کریم، ارتقای فرهنگ تمسک به قرآن و شناسایی و رشد استعدادهای قرآنی در بین خانواده کمیته امداد را از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات ذکر کرد.
این مسئول بابیان اینکه در مرحله شهرستانی و استانی مسابقات، 1800 نفر شامل مددجویان تحت پوشش و خانواده کارکنان کمیته امداد باهم رقابت کردند، گفت: در مجموع 20 نفر از مددجویان حائز رتبه برتر شدند که در مسابقات کشوری شرکت خواهند کرد.
محمدی‌فرد با اشاره به اینکه مرحله استانی مسابقات در پنج رشته‌ حفظ، ترتیل، قرائت، ترجمه و مفاهیم قرآنی و اذان برگزار شد، افزود: مسابقات در دو گروه دختران و پسران در رده سنی کمتر از ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال برگزار شد.
انتهای پیام./

captcha