استکبار جهانی به دنبال شایعه پراکنی و شبهه‌افکنی در جامعه است
کد خبر: 3738949
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰
ابوحمزه:

استکبار جهانی به دنبال شایعه پراکنی و شبهه‌افکنی در جامعه است

گروه سیاست و اقتصاد - فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: استکبار جهانی به دنبال شایعه پراکنی و شبهه‌افکنی در جامعه است ما باید با افکار و اندیشه آن‌ها مقابله کنیم همان‌طور که در خلال این 40 سال پیروزی انقلاب اتفاق افتاده است.

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دیروز چهارشنبه، 24 مرداد در همایش یاوران ولایت در محل حسینیه ثارالله گفت: استکبار جهانی به دنبال شایعه پراکنی و شبهه‌افکنی در جامعه است ما باید با افکار و اندیشه آن‌ها مقابله کنیم همان‌طور که در خلال این 40 سال پیروزی انقلاب اتفاق افتاده است.
وی افزود: اگر بخواهیم مجموعه توطئه‌های دشمن را دسته‌بندی کنیم به سه محور کوتاه‌مدت، میان‌مدت و دراز می‌رسیم در محور کوتاه مدت دشمن به دنبال ایجاد اغتشاش و بحران در داخل کشور است همه این اتفاقات فتنه که در سال 78، 88 و دی ماه 96 افتاد یک طراحی از قبل پیش‌بینی شده برای ایجاد اغتشاش، بلوا و قراردادن مردم در مقابل نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
ابوحمزه تصریح کرد: مطالبه مردم به حق است که باید هم مطرح کنند انقلاب برای همین مطالبه و مسائل به وجود آمده که مردم مطالبه‌گری کنند و مسئولان پاسخگو باشند اما دشمن از این بستر موج‌سواری می‌کنند و جهت‌گیری‌های به‌حق مردم را به سمت خواسته‌های خود سوق می‌دهد.
وی بیان کرد: منافقان، سلطنت‌طلب‌ها، اراذل و اوباش این جهت‌گیری‌ها را به سمت خود سوق می‌دهند و در کوتاه مدت خواسته دشمن را برآورده کنند.
ابوحمزه فشار اقتصادی را طراحی میان‌مدت دشمن عنوان کرد و گفت: در بیانات مقام معظم رهبری هم بود و عامل اصلی مشکلات اقتصادی را در داخل کشور خواندند، ضعف مدیریت در بعضی دستگاه‌ها در نظام جمهوری اسلامی وجود دارد.
فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به اینکه مشکلات فراوانی در مباحث مختلف اعم از ازدواج، طلاق، طلا، ارز و... که در جامعه می‌بینیم ریشه‌اش به ضعف مدیریت برمی‌گردند و چیزهایی نیست که غیرقابل حل باشد.
وی ادامه داد: دشمن می‌خواهد مشکلات اقتصادی را آن‌قدر بزرگ جلوه دهد که بعضی افراد و اشخاص ناآگاهانه مطرح کنند که انقلاب و نظام از بین رفت، خون شهدا پایمال شد، کشور در حال یک حرکت توفانی است و متوجه نیستند کسانی که در تریبون‌های رسمی این حرف‌ها را می‌زنند حرف‌هایشان پازل دشمن را تکمیل می‌کند و متوجه نیستند دقیقا همان چیزی که دشمن می‌خواهد همین جنگ روانی تمام‌عیار علیه ملت و نظام اسلامی است.
فرمانده سپاه ثارالله کرمان طراحی دشمن در دراز مدت را چنین عنوان کرد که دشمنان به دنبال تغییر افکار و تغییر رفتار و تغییر نظام جمهوری اسلامی هستند و توضیح داد: اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها و برخی دولت‌های خودفروخته مانند عربستان و امارات در این خواسته سهیم هستند.
وی اظهارکرد: باید مواظب باشیم وقتی مقام معظم رهبری می‌فرمایند آمریکا قابل اعتماد نیست و اروپایی‌ها هم قابل اعتماد نیستند متوجه باشند در حرکات و سکنات خود مخالف منویات رهبر انقلاب حرکت نکنند چون اگر بخواهند به این شکل حرکت کنند به نتیجه نخواهند رسید.
ابوحمزه بیان کرد: اینکه آمریکایی‌ها می‌گویند ما به دنبال تغییر رفتار با جمهوری اسلامی هستیم و باید مشکلاتش با اروپا و غرب را برطرف کنند، منظورشان مباحث هسته‌ای، موشکی، تروریسم، مهار جمهوری اسلامی در داخل ایران، جداکردن جمهوری اسلامی ایران از نهضت‌های آزادی‌بخش و جبهه مقاومت در سوریه، یمن، بحرین، شمال آفریقا و... است و به دنبال برجام‌های یک، دو و تا هفت و هشت هستند.
وی با اشاره به اینکه در این 40 سال انقلاب یک صحنه نیست که اروپایی‌ها کنار آمریکا نباشند، افزود: در جنگ 33 روزه که امروز سالگرد عملیات آن است، جنگ هشت روزه، جنگ 51 روزه، جنگ سوریه، جنگ عراق و... همه جا اروپایی‌ها کنار آمریکایی‌ها هستند.
ابوحمزه گفت: مشکلات و مسائل کشور قابل حل است مسئولانی که در استان هستند در شهرستان‌ها و کشور راهکارهای عینی و عملیاتی وجود دارد که می‌توانیم بر مشکلات کشور فائق آییم.
وی با اشاره به اینکه اگر چه مشکلات و گرانی هست اما نظام جمهوری اسلامی ایران سر جای خود ایستاده است، عنوان کرد: باید سیاست‌های 24 گانه مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی اجرایی شود همه موضوعات در این سیاست‌ها مشخص شده و فقط باید بنشینند چارچوب اجرایی آن را مشخص کنند.
ابوحمزه بیان کرد: اگر نقدینگی مدیریت شود و در یک جا متراکم شود زمینه‌ای به وجود می‌آورد که مشکلات کشور برطرف شود دیگر مشکل گرانی کنترل و مشکل تورم کم می‌شود.
فرمانده سپاه ثارالله کرمان متذکر شد: قطعا و یقینا مشکلات اقتصادی به فضل الهی با حضور مردم، تدابیر مقام معظم رهبری وحرکت انقلابی و جهادی مسئولان در آینده نه چندان دور برطرف خواهد شد همان‌طور که بسیاری از مشکلات و معضلات ما در 40 سال گذشته حل شد و از گردنه‌های خطرناکی عبور کردیم.
انتهای پیام

captcha