نظام شاهنشاهی یک دولت اختلاف‌انداز بین دربار و مجلس بود/ حربه‌های روانی ایادی استکبار؛ ناکارآمد نشان دادن خدمات نظام
کد خبر: 3739001
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲
نصرت الله لطفی:

نظام شاهنشاهی یک دولت اختلاف‌انداز بین دربار و مجلس بود/ حربه‌های روانی ایادی استکبار؛ ناکارآمد نشان دادن خدمات نظام

کانون خبرنگاران نبأ ــ لیست کاندیدا و نامزدهای تشریفاتی دوران قبل از انقلاب را دولت‌های آمریکا و انگلیس تایید می‌کردند و نظام شاهنشاهی محمدرضا شاه و پدرش یک دولت اختلاف‌انداز بین دربار و مجلس بود.

 

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، روز گذشته، 24 مرداد در همایش «رسانه‌ها، روابط عمومی‌ها و بایستگی‌های چهلمین سال انقلاب اسلامی» که در محل سالن همایش های شهید یحیی خلیلی صدا و سیمای مرکز بوشهر برگزار شد، با بیان اینکه امام راحل فقیه جامع الشرایط و یک امام عامل بود، اظهار کرد: حضور به هنگام در میادین موجب پیدایش لحظه ها می شود و رفتن شاه پهلوی ظالم موجب طلیعه پیروزی انقلاب اسلامی شد.

لطفی در ادامه بر هوشیاری مردم جامعه نسبت به تهدیدها و هجمه‌های مستکبران تاکید کرد و افزود: گروهک‌های منافقین در سال 88 با یک مدل توطئه مردم فریبانه با شعار و برنامه‌های وارداتی به آرمان‌های نظام و قبله اول مسلمین هجمه داشتند و همان طوری که در سال 96 با شعار «نه اسلام و نه قرآن» قصد یک عملیات آشفتگی اجتماعی در ایران را داشتند و لذا حفظ اسلام و قرآن در حفظ و تداوم این انقلاب اسلامی مقدس تداوم‌پذیر است.

وی غرور ملی و غرور دینی را برای حفظ نظام اسلامی خواند و یادآور شد: جشن چهلمین سال انقلاب اسلامی به عنوان یک آئین نیست و بلکه برای معرفی کارآمدی نظام دینی و روشنگری از خیانت و هجمه های نظام استکبار است.

نظام شاهنشاهی یک دولت اختلاف‌انداز بین دربار و مجلس بود

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور خاطرنشان کرد: لیست کاندیدا و نامزدهای تشریفاتی دوران قبل از انقلاب را دولت‌های آمریکا و انگلیس تایید می‌کردند و نظام شاهنشاهی محمدرضا شاه و پدرش یک دوره ذلت، خفقان و یک دولت اختلاف انداز بین دربار و مجلس بود.

چهل سالگی انقلاب یک آزمون الهی و تکلیف دینی و الهی

وی به دوره توانمندی موشکی و دستاوردهای دفاعی ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: چهل سالگی انقلاب یک آزمون الهی و تکلیف دینی و الهی است و از این رو انقلاب اسلامی به دنبال نگاه عقلایی است که ضعف‌ها را تبدیل به قوت و فرصت کند و در این رابطه استکبار خونخوار راه پیشرفت ما را سد می‌کند و چون نمی‌تواند پایداری و تداوم این حکومت مردمی را ببیند.

لطفی اضافه کرد: بحران اقتصادی مقدمه بحران اجتماعی است که به دنبال آن بحران سیاسی را در بردارد و وظیفه همه رسانه‌ها، روابط عمومی‌ها و مردم جامعه بصیرت‌افزایی، دشمن‌شناسی و شناختن و مهیا شدن با توطئه دشمنان است.

تکلیف روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها در جشن چهل سالگی انقلاب

وی به روابط عمومی ادارات بر ارائه و بیان کارکرد دستگاه‌ها از منظر نظام و انقلاب تاکید کرد و گفت: ارائه کارنامه نظام مقدس برآمده از انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای انقلاب باید هدف همه روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها در بیان جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) فرمودند آمریکا از اسلام سیلی خورده است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب بی‌بدیل است و اسلام قدرت پوچ و انحلال غرب را به نابودی خواهند کشاند.

راهپیمایی چهل سالگی پیروزی انقلاب کارآمدترین مانور انسانی است

لطفی با بیان اینکه راهپیمایی چهل سالگی پیروزی انقلاب کارآمدترین مانور انسانی است، عنوان کرد: نقش‌آفرینی و ادای دین به نظام و انقلاب اسلامی یعنی حضور فعال در سنگر دفاع مقدس در برابر نظام سلطه است.

حربه‌های روانی ایادی استکبار؛ ناکارآمد نشان دادن خدمات نظام

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در ادامه با امام جمعه و استاندار بوشهر دیدار کرد و سپس در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های مکتوب و مجازی که در محل سالن کنفرانس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد،  حضور یافت و با اظهار اینکه بزرگ نمایی مشکلات و ایجاد زمینه ناامیدی در مردم نسبت به کارآمدی نظام یکی از حربه‌های روانی ایادی استکبار است، گفت: برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به منظور خنثی کردن پیچیده‌ترین توطئه‌های دشمنان است و در این رابطه کارآمدی نظام دینی نباید زیر سؤال برود و نباید موجب کاهش اعتماد عمومی مردم شود و بزرگداشت چهلمین سال انقلاب در اصل جشن نشاط و امیدواری برآینده نظام است.

یادآور می‌شود، در پایان از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از حامد فکوری، خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به عنوان پرتعامل‌ترین و فعال‌ترین خبرنگار حوزه مناسبت‌ها‌ی ملی و مذهبی توسط نصرت‌الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور تجلیل شد.

خبرنگار: حامد فکوری

عکاس: ایمان شجاعی مقدم

captcha