فساد ستیزی باید یک فرهنگ شود
کد خبر: 3739020
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱

فساد ستیزی باید یک فرهنگ شود

گروه فرهنگی- نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید با فساد مبارزه شود عنوان کرد: فساد همچون موریانه پایه‌های هر نظامی را سست می‌کند لذا فساد ستیزی باید همچون استکبار ستیزی یک فرهنگ شود.

فساد ستیزی باید یک فرهنگ شود

به گزارش ایکنا از همدان، امیر خجسته، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، پنج شنبه، 25 مرداد ماه در همایش بزرگ معلم انقلابی و استکبارستیزی اظهار کرد: استکبار ستیزی یک اصل و جزء اعتقادات مردم است.

وی افزود: آن زمان که امام علی(ع) در وصیت نامه خود خطاب به فرزندان و تمام انسان‌ها می‌فرماید یار و یاور مظلوم و دشمن ظالم باشید که این خود به اصل استکبارستیزی اشاره دارد.

خجسته ادامه داد: آن زمان که امریکا نتوانست در برابر جمهوری اسلامی ایستادگی کند جنگ داعش در عراق، سوریه و ... رقم زد اما خوشبختانه ایران ریشه داعش را در عراق و سوریه نیز نابود کرد و هم اکنون ایران امن ترین کشور دنیا است.

نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به اینکه مردم با اعتقادات ولایی خود سیلی محکمی به آمریکا زده اند اضافه کرد: آمریکا قابل مذاکره نیست، این کشور غیر قابل اعتماد و متقلب است لذا آنهایی که جشم امید به این کشور و همتاهای آن دوخته‌اند به یاد برخورد آمریکا با کره شمالی بفیتند.

وی با بیان اینکه 2 نوع آمریکا وجود دارد بیان کرد: آمریکا خارجی یا همان استکبار و آمریکای داخلی که همان وضعیت نابه سمان اقتصاد و معیشت مردم در اثر سو مدیریت‌ها در کشور است.

خجسته با اشاره به اینکه با معیشت مردم بازی نشود گفت: وزیر اقتصاد و تیم اقتصادی دولت باید در مجلس پاسخگوی فشار اقتصادی تحمیلی بر مردم باشند، نظارت مجلس باید در سطح عالی بوده و قوه قضائیه مقتدرانه با مفسدان و اخلاگران اقتصادی برخورد کند.

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه باید با فساد مبارزه شود عنوان کرد: فساد همچون موریانه پایه‌های هر نظامی را سست می‌کند لذا فساد ستیزی باید همچون استکبار ستیزی یک فرهنگ شود.

انتهای پیام

captcha