جوانان، زینت جامعه هستند/پایداری جامعه در گرو اعتماد مسئولین به جوانان است
کد خبر: 3739039
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱

جوانان، زینت جامعه هستند/پایداری جامعه در گرو اعتماد مسئولین به جوانان است

گروه اجتماعی - رئیس اداره ورزش و جوانان ارومیه بااشاره به اینکه جوانان، زینت جامعه بوده و نباید به چشم ویترین به آنان نگاه کرد، گفت: امروزه با جوان هراسی، عدم باور و اعتماد به جوانان و فرصت‌سوزی جوانان در جامعه روبرو بوده و پایداری یک جامعه در گرو اعتماد مسئولین به جوانان و ریسک پذیری آنان است.

جوانان، زینت جامعه هستند/پایداری جامعه در گرو اعتماد مسئولین به جوانان است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سجاد بیرامی رئیس اداره ورزش و جوانان ارومیه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در فرهنگسرای خانه جوان ارومیه برگزار شد، بابیان اینکه موضوع جوانان از سال 71 به طور رسمی آغاز شده‌است، بیان کرد: مشکلات و دغدغه‌های جوانان حل نشده و همچنان پابرجا باقی مانده‌است.

وی ادامه داد: طی جلساتی که در ستاد ساماندهی امور جوانان برگزار شد قرار بود تا دغدغه‌ها و مشکلات جوانان در جلسات مطرح و رفع گردد ولی امروز واقعیت امر چیز دیگری بوده و هیچ جلسه ای در حل مشکلات جوانان موثر نبوده است.

بیرامی خاطرنشان کرد: امروز نه تنها مشکلات و دغدغه‌های جوانان حل نشده بلکه همچنان پابرجا باقی مانده و ما باید به جوانان که زینت جامعه هستند نگاه ویترین گونه نداشته و مسئولین به آنان اعتماد کنند.

وی بابیان اینکه مشکلات جوانان با برگزاری جلسات و جشنواره های مختلف حل نخواهد شد، تصریح کرد: حل مشکلات جوانان نیازمند راه چاره‌ای اساسی بوده تا درخصوص مرتفع کردن این دغدغه‌ها به خوبی اندیشید.

رئیس اداره ورزش و جوانان ارومیه یادآور شد: امروزه با جوان هراسی، عدم باور و اعتماد به جوانان و فرصت سوزی جوانان در جامعه روبرو بوده و پایداری یک جامعه در گرو اعتماد مسئولین به جوانان و ریسک پذیری آنان است.

انتهای پیام

captcha