نرخ ازدواج در آذربایجان‌غربی افزایش یافته‌است
کد خبر: 3739054
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵

نرخ ازدواج در آذربایجان‌غربی افزایش یافته‌است

گروه اجتماعی - معاون فناوری جمع‌آوری اطلاعات ثبت احوال آذربایجان‌غربی از افزایش نرخ ازدواج طی ۵ ماهه نخست سال جاری در استان خبر داد و گفت: با این حال نرخ طلاق نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته‌است.

نرخ ازدواج در آذربایجان‌غربی افزایش یافته‌است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، عاملی معاون فناوری جمع‌آوری اطلاعات ثبت احوال آذربایجان غربی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان ارومیه که در سالن جلسات خانه جوان ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: طی سال ۹۵، 9 هزار و 424 مورد ازدواج در استان به ثبت رسیده که از این میزان 8 هزار و 395 مورد شهری و یک هزار و 29 مورد روستایی بوده‌است.

وی بابیان اینکه در سال 96 نیز 7 هزار و 841 مورد ازدواج رخ داده است، ادامه داد: از این میزان 7 هزار و 452 مورد ازدواج شهری و 389 مورد نیز مربوط به روستاهای استان می‌شود.

عاملی همچنین از ثبت 2 هزار و 121 مورد ازدواج شهری در سال 97 خبر داد و افزود: طی 3 ماهه نخست سال جاری 152 مورد ازدواج روستایی نیز در استان به ثبت رسیده‌است.

وی خاطرنشان کرد: در سال 95 به میزان 2 هزار و 131 مورد طلاق در استان ثبت شده بود که 2 هزار و 64 مورد شهری و 67 مورد روستایی بوده و طی سال 97 نیز 539 مورد طلاق صورت گرفته که 504 مورد طلاق شهری و 67 مورد نیز در روستاها ثبت گردیده‌است.

معاون فناوری جمع آوری اطلاعات ثبت احوال آذربایجان غربی در ادامه بااشاره به اینکه نرخ طلاق در استان طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است، گفت: در ۵ ماهه نخست سال جاری ۵۳۹ مورد طلاق در استان به ثبت رسیده‌است.

انتهای پیام

captcha