جامع‎ترین نرم‎افزار ویژه حج با بیش از ۸۰۰ جلد کتاب تولید و عرضه شد+ دانلود
کد خبر: 3739073
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳

جامع‎ترین نرم‎افزار ویژه حج با بیش از ۸۰۰ جلد کتاب تولید و عرضه شد+ دانلود

گروه فناوری اطلاعات ــ مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان همزمان با فراگیر شدن آموزش‌های زایران حج تمتع اقدام به تولید جامع‎ترین نرم‌افزار ویژه حج با بیش از ۸۰۰ جلد کتاب کرده است.

به گزارش ایکنا؛ همزمان با فراگیر شدن آموزش‌های زایران حج تمتع در سراسر کشور، موسسه تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان، پیرو تاکید مقام معظم رهبری بر تلاش در عرصه نوسازی و اعتلای پژوهش‎های دینی و اسلامی، با استفاده از روش‎ها و ابزار‌های جدید، اقدام به تولید جامع‎ترین نرم‌افزار ویژه حج با بیش از ۸۰۰ جلد کتاب کرده است.

این محصول از آن جهت که جامع‌ترین نرم‌افزار موجود برای حجاج است و در آن متن کامل مناسک و استفتائات ویژه حج از تمام مراجع معظم تقلید، تصاویر جدید و قدیم مکه مکرمه، متن ادعیه ویژه حج به همراه صوت، معرفی اماکن تاریخی مکه و مدینه، احادیث مرتبط با حج، آداب زیارت حرمین شریفه، پاسخ به شبهات و با قابلیت جست‎وجوی دقیق و پیشرفته در متون به صورت آنلاین و آفلاین گنجانده شده است.

برخی دیگر از امکانات این کتابخانه دیجیتالی شامل جست‎وجوی قدرتمند و سریع در یک یا همگی کتاب‌ها، سادگی مطالعه متن (نداشتن اسکرول افقی در متن)، امکان سفارشی‌سازی متن با تغییر فونت، اندازه متن، تغییر حاشیه صفحه، رنگی کردن اعراب، نوشتن یاداشت و نشانه‌گذاری یا اشتراک‌گذاری متن، دریافت لیست کتاب‌ها به صورت آفلاین و چند زبانه بودن برنامه است.

شما می‎توانید برای دریافت این برنامه اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام
captcha