اینجا بهشت دختر موسی بن جعفر(ع) است
کد خبر: 3739151
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۸
گزارش ایکنا از غبارروبی حرم حضرت معصومه(س) با حضور اصحاب رسانه؛

اینجا بهشت دختر موسی بن جعفر(ع) است

گروه اجتماعی: «اینجا دل شکسته سبب‌ساز می‌شود؛ اینجا بهشت دختر موسی بن جعفر(ع) است» این‌ها اشعاری است که اصحاب رسانه به هنگام زیارت و غبارروبی حرم مطهر حضرت معصومه(س) با خود زمزمه می‌کنند و به تبعیت از غبارروبی نمادین حرم، غبار روزگار از دل می‌زدایند.

اینجا بهشت دختر موسی بن جعفر(ع) استبه گزارش ایکنا؛ امشب حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) میزبان زائرانی از جنس رسانه و خبر بود؛ اصحاب رسانه ها و جراید مختلف در شبستان نجمه خاتون حرم گرد هم آمدند تا با غبارروبی ضریح مطهر دختر موسی بن جعفر غبار گناه و آلودگی های دنیوی از دل و روح خود بزدایند و زمزمه یا فاطمه اشفعی لی فی الجنه سر دهند.

مدیران رسانه های مختلف کشوری از جمله متقیان، سردبیر ایسنای کشور، مدیر استان های خبرگزاری مهر و سردبیران و مدیران استانی و خبرنگاران نشریات و خبرگزاری ها و روزنامه ها و پایگاه های خبری در این مراسم معنوی و نورانی حضور داشتند.

میزبانی خادمان کریمه اهل بیت از خادمان رسانه ای شهر کریمه از ساعت 19 با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد؛ سپس آیت الله سیدمحمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و امام جمعه قم در جمع زائران رسانه ای حرم حاضر شد و سخنانی در باب خبر و خبررسانی و ضرورت های دینی در کسب و انتقال خبر ایراد کرد.

سعیدی گفت: خبرنگاران با هر گرایش و سلیقه سیاسی و فرهنگی که باشند وقتی پای منافع کشور و انقلاب در میان است نباید هر خبری را به عنوان خبر منتشر کنند؛ زیرا اخباری که به منافع مردم و کشور آسب می زند خود به خود فاقد ارزش های خبری است.

وی تاکید کرد: کار خبرنگاری کاری بسیار خطیر و حساس است و ارزش قلم تا جایی است که قرآن کریم بر آن قسم یادکرده است بنابراین اصحاب رسانه باید قدر جایگاه خود را بدانند و در جهت منافع دین و ملت قلم بزنند.

در ادامه هم نماز جماعت با حضور جمع زیادی از زنان و مردان رسانه ای در شبستان نجمه خاتون برگزار شد؛ قرعه کشی عتبات عالیات، غبارروبی داخل ضریح مطهر و اهدای بسته فرهنگی از دیگر برنامه های این مراسم معنوی و نورانی بود.

سپس اصحاب رسانه دل به مداحی حسن حیدرزاده از مداحان حرم سپردند و با او زمزمه کردند که «اینجا دل شکسته سبب‌ساز می‌شود»؛«اینجا بهشت دختر موسی بن جعفر(ع) است» و به غبارروبی ضریح پرداختند و میهمانی امسال رسانه ای ها هم با میزبانی مهمانسرای کریمه خاتمه یافت.

انتهای پیام

captcha