تربیت و آموزش؛ مکمل‌های فعالیت فرهنگی کانون‌های مساجد
کد خبر: 3739221
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰

تربیت و آموزش؛ مکمل‌های فعالیت فرهنگی کانون‌های مساجد

گروه اجتماعی- مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: تربیت و آموزش دو مکمل فعالیت فرهنگی کانون‌های مساجد است که تاکنون توانسته نوجوانان و جوانان بسیاری را جذب کند.

تربیت و آموزش؛ مکمل‌های فعالیت فرهنگی کانون‌های مساجدبه گزارش ایکنا از اردبیل، نادر سقاء، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، امروز، ۲۷ مردادماه در مراسم امضای تفام نامه همکاری با آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: بستر مناسبی برای فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی بین کانون‌های مساجد و آموزش و پرورش وجود دارد.
وی، اظهار کرد: تاکید‌های بسیاری در زمینه گسترش فعالیت فرهنگی بین مدارس و مساجد با عنوان پیوند مسجد و مدرسه وجود دارد و این مسئله باعث افزایش علاقمندی دانش آموزان برای حضور در فعالیت‌های فرهنگی مساجد خواهد بود.
سقاء، تصریح کرد: خانه‌های فرهنگ دیجیتال کانون‌های مساجد آمادگی حضور دانش آموزان را دارد و می‌تواند اینترنت پاک را در اختیار آن‌ها قرار دهد.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، افزود: طرح غنی سازی اوقات فراغت نیز می‌تواند به عنوان یک برنامه مشترک با توان نهاد‌های مختلف با انسجام بهتر و بیشتری برگزار شود.
سقاء، عنوان کرد: مربیان مجرب و آموزش دیده کانون‌های مساجد در زمینه‌های تربیتی، نماز، عفاف و حجاب و مهدویت، نشست‌های بصیرتی و علمی متناسب با گروه‌های سنی و نیاز‌های دانش آموزان در برنامه‌های فرهنگی حضور داشته باشند.
وی، بیان کرد: تربیت و آموزش دو مکمل فعالیت فرهنگی کانون‌های مساجد است که تاکنون توانسته نوجوانان و جوانان بسیاری را جذب کند.
انتهای پیام

captcha