نتایج کنکور مدارس صدرا در چهارمحال و بختیاری اعلام شد
کد خبر: 3739267
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

نتایج کنکور مدارس صدرا در چهارمحال و بختیاری اعلام شد

گروه اجتماعی ــ رابط مدارس صدرا در اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری از اعلام نتایج کنکور ۹۷ دانش‌آموزان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا خبر داد.

اعلام نتایج کنکور دانش آموزان مدارس صدرا در چهارمحال و بختیاری

جوانبخت خدادادی، رابط مدارس صدرا در اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری در گفت‌و‌گو با ایکنا؛ از چهارمحال و بختیاری، گفت: ۱۰۶ دانش‌آموز سال چهارم دبیرستان دخترانه و پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرا در استان چهار محال و بختیاری، در کنکور سال ۹۷ شرکت کردند که از این تعداد ۹۹ نفر موفق به کسب امتیاز لازم برای انتخاب رشته شدند.

خدادادی افزود: دبیرستان پسرانه صدرا در بروجن با ۱۹ دانش‌آموز که یک نفر از آنها از دانش‌آموزان سال گذشته بود، دبیرستان دخترانه صدرای بروجن با ۴۲ دانش‌آموز و دبیرستان دخترانه فارسان با ۲۴ دانش‌آموز و پسرانه صدرا در شهرستان فارسان با ۲۱ دانش‌آموز در کنکور امسال شرکت کردند و با دیگر دانش‌آموزان مدارس دیگر به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: از ۴۲ دانش‌آموز دبیرستان دخترانه صدرا در شهرستان بروجن ۲۸ نفر، از ۱۹ ‌دانش‌آموز دبیرستان پسرانه صدرا در شهرستان بروجن ۱۹ نفر و از ۲۴ دانش‌آموز دبیرستان دخترانه شهرستان فارسان ۲۲ نفر و از ۲۱ دانش‌آموز دبیرستان پسرانه دبیرستان صدرا در شهرستان فارسان ۱۴ نفر، انتخاب رشته می‌کنند و در دانشگاه‌های دولتی و نیمه‌دولتی کشور مشغول به ادامه تحصیل می‌شوند.

خدادادی با اشاره به اینکه رتبه‌های دانش‌آموزان مدارس صدرا در مقایسه با دانش‌آموزان دیگر مدارس بالاتر و بهتر بود، گفت: با وجود اینکه تمامی دانش‌آموزان می‌توانستند انتخاب رشته کنند، اما ۲۳ نفر از دانش‌آموزان این مدارس، از رتبه کسب‌شده خود رضایت نداشتند و خود را برای کنکور سراسری سال ۹۸ آماده می‌کنند.

رابط مدارس صدرا در اداره‌کل تبلیغات اسلامی افزود: از دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه فارسان ۱ نفر، از دبیرستان پسرانه بروجن ۲ نفر و از دبیرستان دخترانه ی بروجن یک نفر رتبه ‌زیر هزار داشتند و ۳۸ نفر از دانش‌آموزان این مدارس هم رتبه ی ۴ رقمی کسب کردند.

انتهای پیام

captcha