برگزاری سلسله کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی در لرستان
کد خبر: 3739330
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰

برگزاری سلسله کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی در لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری سلسله کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی قرآنی با هدف ترویج فرهنگ قرآن در استان خبرداد.

برگزاری سلسله کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی در لرستان

محمد لروند، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از برگزاری سلسله کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی در سطح تمام شهرستان‌‌های استان لرستان خبر داد و گفت: در این کارگاه‌ها که در سطح تمام شهرستان‌های استان برگزار می‌شود، مسائل مربوط به سبک زندگی قرآنی توسط مژگان سیف از اساتید حوزه قرآن آموزش داده می‌شود.
وی به برگزاری این کارگاه‌ها با حضور علی‌رضا لطفی، از اساتید برجسته سبک زندگی قرآنی طی روز‌های یکم و دوم شهریورماه امسال در شهرستان‌های بروجرد و خرم‌آباد اشاره کرد و افزود: به شرکت کنندگان در این کارگاه‌ها گواهی حضور اعطا می‌شود.

آزمون مرحله شفاهی طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در لرستان
لروند همچنین با اشاره به برگزاری آزمون مرحله شفاهی سیزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در استان لرستان، اظهارکرد: در مرحله نخست این آزمون ۱۶۰ نفر شرکت کردند که با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته ۶۲ نفر به مرحله شفاهی راه پیدا کردند.
وی با اشاره به این‌که این آزمون شنبه، ۲۷ مرداد  در اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان آغاز شده و به مدت دو روز ادامه دارد، خاطرنشان کرد: داوری بخش حسن حفظ این آزمون که ۷۰ درصد امتیاز را شامل می‌شود توسط زهرا ملکی و ملیحه عبداللهی‌اصل انجام می‌شود این در حالی‌است که فایل مسابقات جهت ارزیابی و داوری بخش‌های صوت، لحن و تجوید به تهران ارسال می‌شود.
لروند با ذکر این مطلب که به پذیرفته‌شدگان بخش حفظ ده جزء در این مرحله مدرک درجه ۵ اعطا می‌شود، افزود: به پذیرفته شدگان بخش ۲۰ جزء نیز مدرک درجه چهار اعطا خواهد شد این در حالی است که کسانی که در حفظ کل شروع کرده‌اند علاوه بر اخذ مدرک درجه سوم، می‌توانند در مرحله سوم سیزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم نیز شرکت کنند.

انتهای پیام

captcha