بازدید وزیر ارشاد از جامعةالقرآن الکریم زنجان
کد خبر: 3739411
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱

بازدید وزیر ارشاد از جامعةالقرآن الکریم زنجان

گروه فرهنگی - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان سفر خود به استان زنجان از جامعةالقرآن کریم زنجان بازدید کرد.

یازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از جامعه‌القرآن الکریم زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته، 26 مرداد در جریان سفر خود به استان زنجان از جامعةالقرآن کریم زنجان بازدید کرد.
در این بازدید وزیر ارشاد همراه معاون امور استان‌ها و معاون روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و هیئت همراه در ساختمان مرکزی جامعه‌القرآن الکریم زنجان حضور پیدا کرده و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف از نزدیک در جریان ساخت پروژه ساختمان مرکزی جامعه القرآن قرار گرفت.
وی در جمع حاضران اظهار کرد: به‌حول و قوه الهی، برکت جمهوری اسلامی و همت مردم و مسئولین امروز فضای معطر قرآنی در فضای کشور حاکم است و موسساتی از قبیل جامعه‌القرآن از طریق ارتباطات با سطح کلامی و همین‌طور ارتباط با سطح معنوی معرفی قرآن را مقدمه سازی می‌کند تا به ارتباط معرفتی محقق شود.
لازم به ذکر است ساختمان مرکزی جامعه القرآن الکریم زنجان به‌عنوان اولین موقوفه قرآنی استان زنجان که زمین آن توسط زوج خیر وقف جامعه‌القرآن الکریم شده و توسط کمک‌های مردمی ساخته شده است ، بخش اعظم این پروژه به همت خیرین و کمک‌های دفاتر مراجع تقلید عظام در پنج طبقه و با زیربنای 2400 مترمربع ساخته شده و درآستانه ماه مبارک رمضان امسال افتتاح و به بهره برداری رسیده است.
در حال حاضر حدود 1500 قرآن‌آموز در واحد خردسالان، خواهران و برادران در این ساختمان مشغول آموزش هستند و امیدواریم به همت مردم قرآن‌یاور و قرآن‌باور استان زنجان، با افزودن این ظرفیت بزرگ قرآنی شاهد گسترش و توسعه فعالیت‌های قرآنی در شهر شهیدپرور و ولایی زنجان باشیم . 
جامعه القرآن‌الکریم و اهل‌بیت(ع) با 47 شعبه فعال و حدود 7000 قرآن آموز به‌عنوان بزرگترین مجموعه قرآنی استان زنجان است.
 
یازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از جامعه‌القرآن الکریم زنجان
 
یازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از جامعه‌القرآن الکریم زنجان
 
یازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از جامعه‌القرآن الکریم زنجان
 
انتهای پیام
captcha