برگزاری دوره بازآموزی مباحث امدادی ویژه مسابقات «رفاقت مهر» در قم
کد خبر: 3739421
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱

برگزاری دوره بازآموزی مباحث امدادی ویژه مسابقات «رفاقت مهر» در قم

گروه اجتماعی ــ با استقبال اعضای جوان هلال احمر دوره بازآموزی مباحث امدادی ویژه مسابقات رفاقت مهر به صورت هفتگی در استان قم در حال برگزاری است.

برگزاری دوره بازآموزی هفتگی مباحث امدادی ویژه مسابقات رفاقت مهر

به گزارش ایکنا از قم به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد مصباحی، مسئول اجرای این دوره با اشاره به برگزاری دوره های بازآموزی و تمرینات تیم‌های رفاقت مهر در استان قم اظهار کرد: با توجه به اهمیت یکسان‌سازی و به‌روز بودن آموزش‌های امدادی در میان اعضای جوان هلال احمر و به جهت آماده‌سازی هر چه بیشتر تیم‌های امدادی برای حضور موفق در مسابقات رفاقت مهر استانی و فراتر از آن حضور مؤثر در مرحله کشوری این مسابقات، اقدام به برگزاری مرتب دوره بازآموزی و آزمون های مرحله‌ای برای اعضای داوطلب شرکت در این مسابقات در هر هفته کرده‌ایم.
وی با اشاره به استقبال جوانان از این دوره‌های بازآموزی افزود: در این دوره‌ها که با هدف ایجاد آمادگی هر چه بیشتر اعضا و ارتقاء مهارت و سنجش توانمندی‌های جوانان در حال برگزاری است جوانان، با مباحثی همچون مانور احیا قلبی ریوی، پانسمان و پانداژ و چادرزنی و ارزیابی صحنه و رهاسازی و حمل مصدوم و جهت یابی و کمک‌های اولیه آشنا می شوند.
یادآور می‌شود، مسابقات رفاقت مهر با حضور تیم‌های داوطلبی که در دوره‌های بازآموزی شرکت داشتند برگزار و منتخبان به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

انتهای پیام

captcha