خلأ مساجد در مناطق جدید شهری با کمک خیران رفع می‌شود
کد خبر: 3739424
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹

خلأ مساجد در مناطق جدید شهری با کمک خیران رفع می‌شود

گروه اجتماعی ــ دبیر مجمع خیران مسجد‌ساز استان قم گفت: خلأ مساجد در مناطق مختلف و جدید شهری و برون شهری با کمک خیران رفع می‌شود.

خلاء وجود مساجد در مناطق جدید شهری با کمک خیرین رفع می‌شودبه گزارش ایکنا از قم؛ محمد خامه‌یار، دبیر مجمع خیران مسجد‌ساز استان قم  امروز، 27 مردادماه در دومین نشست فصلی دبیران اقامه نماز ادارات، نهاد‌ها و دانشگاه‌های استان قم با اعلام این مطلب گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده هر دو هفته یک‌بار، کلنگ احداث مسجد با پیوست مجتمع فرهنگی به زمین زده خواهد شد.
وی از خیران، مسئولان ادارات و یاوران نماز و دبیران اقامه نماز خواست در جهاد مقدس مسجد‌سازی تلاش کنند.
در این نشست که در تالار سرپرستی بانک ملی برگزار شد، بر عملیاتی کردن پیام‌های مقام معظم رهبری در ترویج فرهنگ نورانی نماز تأکید شد.
حجت‌الاسلام سید‌باقر تکیه‌ای،‌ مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در قم در این نشست اظهار کرد: دبیران اقامه نماز با تلاش خود نقش تأثیرگذاری در ترویج فرهنگ نماز خادمان حرم امام رضا(ع) خواهند داشت.
تکیه‌ای گفت: شما دبیران اقامه نماز با توجه به بالاترین مسئولیت خود که مسئولیت خطیر اقامه نماز در جامعه را دارید می‌توانید به ترویج فرهنگ رضوی هم کمک کنید.
یادآور می‌شود، در این نشست کارشناس فرهنگی ستاد اقامه نماز قم بر استفاده از اسناد بالا‌دستی چون پیام مقام معظم رهبری به اجلاس‌های نماز، برگزاری مسابقه کتابخوانی در این نشست تأکید کرد و همچنین از آزاده سرافراز مجید رمضانی دبیر ستاد اقامه نماز اداره‌کل دادگستری تجلیل شد.

انتهای پیام

captcha