حضور ۲۰۶۲ نفر در طرح اوقات فراغت تابستانی منطقه آزاد ارس
کد خبر: 3739460
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸

حضور ۲۰۶۲ نفر در طرح اوقات فراغت تابستانی منطقه آزاد ارس

گروه اجتماعی - معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس از ثبت نام و حضور ۲ هزار و ۶۲ نفر در طرح اوقات فراغت تابستانی خبر داد.

 حضور 2062 نفر در طرح اوقات فراغت تابستانی منطقه آزاد ارس

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی منطقه ازاد ارس، یوسف داداش زاده، معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس، امروز 27 مردادماه از ثبت نام و حضور 2062 نفر در طرح اوقات فراغت تابستانی خبر داد.
وی، گفت: طرح صبا دو با هدف ایجاد نشاط اجتماعی، توانمندسازی با محوریت آموزش مهارت های مختلف از ابتدای تابستان امسال شروع شده و تا پایان شهریور ماه امسال ادامه دارد.
وی افزود: این طرح که در سه بخش ورزشی، آموزشی هنری و ویژه کودکان درحال اجرا است با استقبال کم نظیر ارسوندان همراه شده است.
داداش زاده اظهار کرد: سال گذشته طرح صبای یک با ثبت نام 250 نفر در هشت رشته برگزار شد، درحالیکه امسال شاهد ثبت نام و حضور قابل توجه در بیش از 30 رشته متنوع و جذاب هستیم.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به وجود رشته‌های متنوع در بخش ورزشی، عنوان کرد: 1186 نفر در رشته های ورزشی از جمله ژیمناستیک، دوچرخه سواری، تکواندو، والیبال، کاراته، فوتبال، فوتسال، شطرنج، دو و میدانی، بسکتبال، کشتی و ایروبیک ثبت نام کرده و درحال فعالیت هستند.
وی، درباره جزئیات دوره های آموزشی و هنری، اظهار کرد: 876 نفر در رشته های علمی و هنری همانند رباتیک، خبر و گزارش نویسی، آموزش زبان انگلیسی، لذت خواندن، عکاسی، خوش نویسی، صنایع دستی، نجوم آماتوری، طب اسلامی و مزاج شناسی، کمک های اولیه، کسب و کار و کارآفرینی، بازاریابی اینترنتی، اپراتوری کامپیوتر، نقاشی و گرافیک، سینما و فیلم و بازیگری ثبت نام کرده و از مباحث آموزشی بهره مند می شوند.
داداش زاده در ادامه از اجرای بخش ویژه کودکان در طرح صبا 2 خبر داد و گفت: دوره‌هایی همچون ارزیابی هوش رفتاری و استعدادیابی کودکان، مهندسی خلاقیت و تقویت هوش فضایی کودکان، آموزش ریاضی خلاق با بازی و سرگرمی، مسابقات خلاق مهارتی – حرکتی و تقویت هوش با بازی و دست سازه ها نیز درحال اجرا است.

انتهای پیام

captcha