انتشار پوستر سومین جشنواره نقالی و پرده‌خوانی غدیر
کد خبر: 3739475
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶

انتشار پوستر سومین جشنواره نقالی و پرده‌خوانی غدیر

کانون خبرنگاران نبأ ــ دبیرخانه سومین جشنواره‌ سراسری نقالی و پرده‌خوانی «غدیر» (نقالان علوی) پوستر این رویداد فرهنگی و هنری را منتشر کرد.

 به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ به نقل از سایت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی، سومین جشنواره‌ سراسری نقالی و پرده‌خوانی «غدیر» (نقالان علوی) به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و با دبیری حسین عالم‌بخش از ابتدای شهریورماه سال جاری فاصله عید قربان تا غدیرخم در تهران و چند شهر دیگر کشور برگزار می‌شود.
هفته گذشته اسامی راه‌یافتگان به سـومین جشـنواره نقالی و پرده‌خوانی غدیـر با نظر و تایید هیئت ارزشیابی و انتخاب جشنواره‌ متشکل از استاد داوود فتحعلی‌بیگی، ابوالفضل ورمزیار و مرشد محسن میرزا‌ علی از سوی دبیرخانه این رویداد فرهنگی و هنری منتشر شد که در آن اسامی 29 گروه تک نفره و 2 گروه 2 نفره برای شرکت در مرحله نهایی این جشنواره اعلام شدند.
امروز نیز دبیرخانه سومین جشنواره‌ سراسری نقالی و پرده‌خوانی «غدیر» (نقالان علوی) پوستر این دوره از جشنواره را منتشر کرد.
گفتنی است، سومین جشنواره‌ سراسری نقالی و پرده‌خوانی «غدیر» (نقالان علوی) به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و با دبیری حسین عالم‌بخش از 1 الی 6 شهریور ماه سال جاری در میدان امام حسین(ع) و بوستان آب و آتش تهران برگزار می‌شود.
پریا سبزمحمدی
انتهای پیام

 

captcha