تلاش دشمن بر ناامیدی و جدایی مردم از حکومت است
کد خبر: 3739482
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶

تلاش دشمن بر ناامیدی و جدایی مردم از حکومت است

گروه معارف ــ امام‌جمعه اصفهان، تلاش دشمن را متمرکز بر ناامیدی و جدایی مردم از حکومت دانست و ادامه داد:‌ بدترین چیز، ناامیدی مردم از حکومت است و دشمنان انقلاب و اسلام با انواع رسانه‌ها و نشر اطلاعات غلط از شرایط کشور به دنبال ایجاد ناامیدی در مردم به ویژه جوانان هستند.

تلاش دشمن بر ناامیدی و جدایی مردم از حکومت است

به گزارش ایکنا از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در«همایش نقش حوزه انقلابی در ماندگاری انقلاب اسلامی» در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، اظهار کرد: استمرار حیات و پویایی انقلاب با وجود انواع تحریم، فشار، فتنه و توطئه نشان از قدرت جمهوری اسلامی ایران دارد.
وی گفت: اگر تنها بخشی از فشارهایی که بر ایران وارده شده بر عربستان و یا هر کشور دیگری اعمال شده بود، آنها کمتر از یک ماه نابود شده بودند، ولی جمهوری اسلامی ایران با اتکا به مردم تمام این مشکلات را پشت سر گذاشته است.
وی با بیان این که آمریکا در برابر اراده ملت ایران هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، افزود: 40 سال ایستادگی در برابر تمام کفر و استکبار زیر سخت‌ترین فشارها و فتنه‌ها و کسب دستاوردهای بسیار در چنین شرایطی، در طول تاریخ بی سابقه است.
امام‌جمعه اصفهان، تلاش دشمن را متمرکز بر ناامیدی و جدایی مردم از حکومت دانست و ادامه داد:‌ بدترین چیز، ناامیدی مردم از حکومت است و دشمنان انقلاب و اسلام با انواع رسانه‌ها و نشر اطلاعات غلط از شرایط کشور به دنبال ایجاد ناامیدی در مردم به ویژه جوانان هستند.
آیت‌الله طباطبایی‌نژاد تاکید کرد: اگر چه در صورت تدبیر بهتر، پیشرفت‌های کشور بسیار بیشتر از وضعیت فعلی بود، ولی هیچ یک از شاخص‌های توسعه‌ای کشور پس از انقلاب عقب گرد نداشته و در همه زمینه‌ها پیشرفت‌های زیادی صورت گرفته است.
وی گفت: مسائل و خدمات نظام اسلامی باید به صورت شفاف برای مردم بیان شود تا در این وضعیت اقتصادی دچار شبهه نشوند.
وی ادامه داد: اینکه برخی رسانه‌ها برای مردم توقع ایجاد کنند که هر کس را در این اوضاع اقتصادی دستگیر کردند باید اعدام کنند، موضوع درستی نیست، چراکه اجرای احکام الهی را نمی‌توان به احساسات گره زد.
امام‌جمعه اصفهان در ادامه، شرط ماندگاری انقلاب را انقلابی ماندن حوزه علمیه دانست و افزود: علما ستارگان و راهنمایانی هستند که با درخشش خود در طول تاریخ شیعه، مردم را به راه درست راهنمایی کرده‌اند و هر زمانی که عالمان در جامعه درخشش نداشته باشند به طور قطع انقلاب نیز لطمه خواهد خورد.
وی تلاش برای پاسخگویی به شبهه‌های عقیدتی و فکری را وظیفه امروز حوزه‌های علمیه دانست.
انتهای پیام

captcha