برگزاری دوره تربیت داور صوت و لحن قرآن در کردستان
کد خبر: 3739535
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹

برگزاری دوره تربیت داور صوت و لحن قرآن در کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی سقز از فراخوان برگزاری دوره تربیت داور صوت و لحن مسابقات قرآن کریم در شهریورماه 97در استان کردستان خبر داد.

برگزاری دوره تربیت داور صوت و لحن قرآن در کردستان

ثریا رفاعی، کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی سقز در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: به منظور ارتقای توان تخصصی مربیان قرآنی این شهرستان و آشنایی آنها با دوره‌های تخصصی قرآن کریم با هماهنگی دارالقرآن الکریم استان و مربیان واجد شرایط وعلاقمند، یک دوره استانی تربیت داور صوت ولحن قرآن کریم در این استان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به نحوه برگزاری آزمون دوره در دورشته صوت ولحن به شیوه تستی وتشریحی از طریق ایمیل شهرستان متعاقبا اعلام می‌شو، افزود: آزمون شفاهی دوره نیز در همان روزکه قبلا توسط کارشناس قرآنی شهرستان مربوطه با استفاده از دستگاه ضبط صوت(رکوردر) قرائت شرکت‌کنندگان به تفکیک ثبت و ضبط شده، اخذ می‌شود.
کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقزیادآور شد: این دوره آموزشی در راستای تأمین نیروی مورد نیاز در بخش داوری صوت و لحن قرآن برای شهرستان‌ها و استان در شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود که در پایان دوره و کسب امتیاز لازم در آزمون پایان دوره گواهینامه برای شرکت‌کنندگان صادر می‌شود.
انتهای پیام

captcha