تجلیل از یادگاران جنگ؛ پاسداشت مقام والای ایثار و فداکاری
کد خبر: 3739576
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴

تجلیل از یادگاران جنگ؛ پاسداشت مقام والای ایثار و فداکاری

گروه اجتماعی - نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، گفت: آزادگان جانباز و جانبازان ایثارگر میراث گرانقدر جبهه‌های حق علیه باطل هستند که تجلیل و تکریم آنها پاسداشت مقام والای ایثار و فداکاری است که بزرگترین آموزه نهضت خونین‌ عاشورا است.

 تجلیل از یادگاران جنگ؛ پاسداشت مقام والای ایثار و فداکاری

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، روز گذشته، 27 مرداد در مراسم تجلیل از 300 خانواده شهید، ایثارگر و آزاده شاغل در آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز، گفت: آزادگان جانباز و جانبازان ایثارگر میراث گرانقدر جبهه های حق علیه باطل هستند که تجلیل و تکریم آنها پاسداشت مقام والای ایثار و فداکاری است که بزرگترین آموزه نهضت خونین‌ عاشورا است.

وی، با بیان اینکه ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل و آزادگان آن دوران با هیچ تلاشی نمی‌تواند جبران شود گفت: این انسان بزرگ با روحیه جهادی و خدمت بی منت فداکارانه در برابر متجاوزان ایستادند.

امام جمعه تبریز افزود: فرزندان پاکباخته در برابر رژیم بعث عراق و صدام متجاوز که با هدف براندازی نظام، تجزیه خاک کشور و تسلط بر نفت منطقه به مرزها غربی نزدیک شده بود؛ ایستادند و اجازه ندادند حتی یک وجب از این خاک به دست دشمن بیافتد.

حجت‌الاسلام آل هاشم با تاکید بر اینکه برای تجلیل از مقام والای ایثار و فداکاری آزادگان نباید به یک روز خاص اختصاص داشته باشد گفت: رسیدگی به امورات و مشکلات آزادگان ایثارگر و جانباز وظیفه همه دستگاه های ذی ربط در تمام ایام سال است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اقشار مختلف که فرمودند نه جنگ خواهد و نه ایران با آمریکا مذاکره خواهد کرد، گفت: دیگر دشمن توان حمله نظامی به خاک ما را ندارد اما با عملیات روانی گسترده و جنگ اقتصادی در تلاش است مردم در تنگنا قرار دهد.

وی، با تاکید براینکه مردم هوشیار و بصیر ایران دشمن را در رسیدن به اهدافشان ناکام خواهد گذاشت گفت: ملت ما با تکیه بر خون شهدا و جانفشانی و ایثارگری رزمندگان و آزادگان در برابر زیاده خواهی ایستاده است.

انتهای پیام

captcha