اعلام آمادگی ۷۰۰ مبلّغ جهت اعزام به مناطق مختلف خوزستان در دهه ولایت
کد خبر: 3739582
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲

اعلام آمادگی ۷۰۰ مبلّغ جهت اعزام به مناطق مختلف خوزستان در دهه ولایت

گروه اجتماعی ـ مسئول امور مبلغان اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه تاکنون ۷۸۱ نفر از مبلّغات استان درخواست تبلیغ در ایام دهه ولایت را داشتند، گفت: در این مناسبت تبلیغی، پنج شهر حمیدیه، صیدون، زیدون، آقاجری و سردشت به ۲۵ شهر تحت تبلیغ ما اضافه شدند.

اعلام آمادگی 700 مبلّغ جهت اعزام به مناطق مختلف خوزستان در دهه ولایت

حجت‌الاسلام احسان فردآقایی، مسئول امور مبلغان اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه ولایت گفت: در این مناسبت مثل مناسب‌های دیگر تبلیغی برنامه اعزام مبلغ به شهرستان‌های کل استان را داریم. این اعزام‌ها مبتنی بر سامانه سجام و تحت وب است. مبلغان به این سامانه مراجعه و برای تبلیغ در یک نقطه خاص درخواست خود را ثبت می‌کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون 781 نفر از خواهران و برادران از سراسر استان درخواست تبلیغ داشتند، افزود: از این تعداد 499 نفر آقا و 282 نفر بانوان هستند. بازه زمانی تبلیغ ده روزه است که از 30 مرداد شروع می‌شود و تا 8 شهریور ادامه دارد.

فردآقایی ادامه داد: در این مناسبت تبلیغی، پنج شهر حمیدیه، صیدون باغملک، زیدون بهبهان، آقاجری و سردشت دزفول به 25 شهر تحت تبلیغ ما اضافه شدند. مناطق تحت تبلیغ مبلغان شامل مناطق شهری، روستایی و عشایری است. علاوه بر مبلغان اعزامی 180 نفر از روحانیون مستقر در روستاها نیز در مناطق محروم اجرای برنامه خواهند داشت.

مسئول امور مبلغان اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان  گفت: تبیین مسئله ولایت و اهمیت این موضوع در هندسه دین اسلام، آشنایی با سیره امیرالمؤمنین(ع)، نقش دعا و عبادت در زندگی، محورهای سخن مبلغان خواهد بود. همچنین موضوعات روز مثل اقتصاد مقاومتی،‌ فضای مجازی، آسیب‌های اجتماعی و ... حتماً در برنامه سخنرانی‌ مبلغان خواهد بود.

انتهای پیام

captcha