۳ هزار لرستانی در صف وام ازدواج
کد خبر: 3739596
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸

۳ هزار لرستانی در صف وام ازدواج

گروه اجتماعی ـ مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از آمار ۳ هزار نفری صف انتظار وام ازدواج در لرستان خبر داد و افزود: ۷۶ درصد زوج‌های لرستانی، نسبت خویشاوندی دارند.

۷۶ درصد زوج‌های لرستانی، نسبت خویشاوندی دارند/ ۳ هزار لرستانی در صف وام ازدواج

به گزارش ایکنا از لرستان، علی‌یاور عزیزپور، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، عصر شنبه، ۲۷ مرداد در نشست استاندار لرستان با جوانان که در خانه جوان استان لرستان برگزار شد، اظهارکرد: جمع جوانان به دعوت سازمان‌های مردم نهاد در جلسه حضور یافتند.
وی با اشاره به ادامه روند اعطای وام ازدواج در استان، تصریح کرد: از ۳۲ هزار نفر صف انتظار وام ازدواج طی دو سال گذشته به سه هزار نفر رسیدیم.
عزیزپور به اجرای منظم جلسات سال ساماندهی جوانان در سطح استان اشاره و با ذکر این مطلب که ساخت خانه جوان لرستان با اعتبارات استانی استارت خورده و مقدمات کار فراهم شده است، اضافه کرد: ۴۶۴ هزار جوان با دامنه سنی ۱۵ تا ۲۹ سال در استان حضور دارند بدین معنا که جوان بودن جامعه برای استان فرصت مناسبی است.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان میانگین سن ازدواج مردان در لرستان را ۲۷ و یک دهم سال برشمرد و با اشاره به عوامل دخیل در امر ازدواج، اظهارکرد: ۷۶ درصد زوج‌های لرستانی با هم رابطه خویشاوندی و نسبت فامیلی دارند و ۲۴ درصد ازدواج‌ها بدون نسبت خویشاوندی صورت گرفته است.
وی ادامه داد: طبق آمارگیری از ۲۴ دستگاه اجرایی در سطح استان، ۵۵۰ کارمند ادارات استان مجرد هستند.

انتهای پیام

captcha