فراخوان جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در لرستان
کد خبر: 3739606
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸

فراخوان جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در لرستان

گروه فرهنگی ـ فراخوان جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با عنوان «قصه زندگی من» در لرستان منتشر شد.

فراخوان جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، فراخوان جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با عنوان «قصه زندگی من» از طرف اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان منتشر شد.
این جشنواره قصه‌گویی در سه بخش عمومی شامل قصه 90 ثانیه(فیلم)، بخش تخصصی قصه‌گویی کلاسیک و خلاق و بخش علمی شامل مقالات است.
محورهای این جشنواره نیز شامل دنیای مدرن عصر ارتباطات و حیات قصه‌ها، قصه‌گویی، تجربه اجتماعی و روابط انسانی، قصه‌گویی، رسانه‌ها، مهارت‌های زندگی، قصه‌گویی، تنوع و تبادل فرهنگی است و علاقمندن به شرکت در این جشنواره می‎توانند آثار خود را تا 25 شهریورماه امسال به دبیرخانه جشنواره واقع در خرم‎آباد، خیابان ناصرخسرو، خیابان دانش، 16 متری جنوبی، اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان ارسال کنند.
شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است قالب روایت مستندگونه از غم‌ها و شادی‎ها و لحظات پندآموز زندگی در قالب فیلم 90 ثانیه‌ای است و دختران و پسران 14 تا 18 سال، زنان و مردان 18 سال به بالا و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‎ها می‎توانند در این جشنواره شرکت کنند.مهلت ارسال آثار تا 25 شهریورماه امسال، زمان اعلام نتایج چکیده مقالات تا مهر مهرماه و مهلت ارسال اصل مقالات پذیرفته شده نیز پنجم آبان‌ماه امسال اعلام شده است.

انتهای پیام

captcha