برپایی 85 پایگاه جمع‌آوری نذورات مردمی در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3739639
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
به مناسبت عید قربان صورت می‌گیرد؛

برپایی 85 پایگاه جمع‌آوری نذورات مردمی در آذربایجان‌غربی

گروه اجتماعی - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) آذربایجان‌غربی از برپایی ۸۵ پایگاه جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردمی کمیته امداد در روز عید قربان در این استان خبر داد.

 برپایی 85 پایگاه جمع‌آوری نذورات مردمی در آذربایجان‌غربی

عزیز سهندی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی در گفت‌‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه 85 پایگاه کمیته‌ امداد در روز عید قربان در استان آماده دریافت نذورات مردمی است، بیان کرد: طی سال گذشته ۸۰ پایگاه جمع‌آوری نذورات مردمی کمیته امداد در استان دایر بود که مردم خیر استان، بیش از سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی کمک کردند.

وی با اشاره به اینکه پیش‌‌بینی می‌شود میزان نذورات مردم استان در عید قربان امسال با رشد ۳۱ درصدی روبرو بوده و به چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان افزایش یابد، اظهار کرد: پایگاه‌های جمع‌آوری نذورات مردم از ۲۹ تا ۳۱ مردادماه  به مدت سه روز در ادارات کل کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و میادین اصلی شهرستان‌های آذربایجان غربی دایر خواهد بود.

وی درخصوص شیوه پرداخت کمک‌های نقدی و غیرنقدی خاطرنشان کرد: مردم خیر استان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به شماره حساب ۰۱۵۴۳۸۵۴۳۸۰۰۰ یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۰۳۹ بانک ملی به نام کمیته امداد آذربایجان غربی واریز کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی تصریح کرد: پرداخت نذورات با شماره گیری تلفن ثابت ۰۹۶۸۸۷۷ و پرداخت از طریق گزینه نیکوکاری نرم‌افزار موبایلی سکه و سنا، مراجعه خیران به پایگاه‌های پیش‌بینی شده در سطح استان و ارائه کمک‌های نقدی، نذورات و قربانی و همچنین پرداخت اینترنتی با مراجعه به نشانی اینترنتی www.emdad.ir از مهمترین روشهای پرداخت نذورات مردمی هستند.

وی یادآور شد: نذورات قربانی مردم خیر استان اعم از گوشت، دام زنده و وجوهات نقدی توسط کمیته امداد جمع‌آوری و بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

انتهای پیام

captcha