تدبیر و وجدان کاری مهمترین راهبرد حل مشکلات است
کد خبر: 3739650
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶

تدبیر و وجدان کاری مهمترین راهبرد حل مشکلات است

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه زنجان گفت: تدبیر و وجدان کاری مهمترین راهبرد برای برون رفت از مشکلات در شرایط حساس امروز است.

تدبیر و وجدان کاری مهمترین راهبرد حل مشکلات استبه گزارش ایکنا از زنجان، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان، روز گذشته مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان و جمعی از معاونان و مدیران این مرکز با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان دیدار کردند.
حجت‌الاسلام والمسلمین علی خاتمی در این دیدار با تبیین شرایط حساس امروز جامعه ، تدبیر و وجدان کاری را مهمترین راهبرد برای برون رفت از مشکلات دانست.
امام جمعه زنجان افزود : رسانه ملی می تواند با در نظر گرفتن بیش از پیش منویات مقام معظم رهبری گامی موثر در جهت اصلاح رویه فعلی کشور بردارد.
حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی افزود : تائیدات باری تعالی، تجربه مبارزاتی و بینش سیاسی رهبر معظم انقلاب اسلامی موجب شده ایشان در هدایت سکان انقلاب اسلامی موفق باشند و این خار چشمی برای دشمنان است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر باید برای ایجاد وحدت ، امید و آرامش در جامعه تلاش کرد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان هم در این دیدار با تبریک پیشاپیش اعیاد قربان و غدیر گفت : در رسانه ملی به دور از جناح بندی های سیاسی عمل می شود و سربازی تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی افتخار همه کارکنان صدا و سیما است. 
سید محسن لطیفی افزود : معتقدیم رسانه باید محور وحدت بخشی و دوستی آفرینی در جامعه باشد.
وی سپس به موضوع چهل سالگی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت : صدا و سیمای استان در حوزه‌های مختلف تولیدی برنامه‌ریزی های مدونی را برای این موضوع مهم انجام داده است.
انتهای پیام
captcha