مشاوره‌های انفرادی برای کاروان حج جانبازان انجام شد
کد خبر: 3739653
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

مشاوره‌های انفرادی برای کاروان حج جانبازان انجام شد

گروه جهاد و حماسه ــ نشست‌های توجیهی، تخصصی و مشاوره‌های انفرادی پیش از انجام اعمال حج برای اعضای کاروان حج جانبازان انجام شد.

کاروان حج جانبازان

به گزارش ایکنا، کاروان ویژه حج جانبازان کم‌کم آماده انجام اعمال‌شان هستند تاکنون این برنامه‌ها برایشان اجرا شده است.

جمع‌بندی نکات شرعی مخصوص ایام تشریع توسط روحانی کاروان، توصیه‌ها قبل از ایام تشریع، آخرین توصیه‌ها برای حضور در مراسم ایام تشریع توسط مدیر کاروان حاج حسین غلامی؛ ارائه خدمات روانشناختی برای کاروان ویژه جانبازان در مکه مکرمه تحت عنوان سلسله مباحث سبک زندگی ایرانی - اسلامی؛ مبحث "«تاب آور» برای شرکت کنندگان، ارائه خدمات روانشناختی برای کاروان ویژه جانبازان در مکه مکرمه تحت عنوان سلسله مباحث سبک زندگی ایرانی - اسلامی ؛ مبحث راهکارهای مقابله با استرس و اضطراب از جمله برنامه‌هایی است که اخیرا برای اعضای کاروان حج جانبازان انجام شد.

کاروان حج جانبازان به همراه پزشک، ویلچرساز، مدیر کاروان، مستندساز و همراهان جانبازان، به این سفر معنوی اعزام شده‌اند و همراهان این کاروان نیز در دوره‌های مختلف و برنامه‌های توجیهی، آموزش‌های لازم را در حوزه‌های پزشکی، ایمنی، دارو و درمان و رعایت امور امنیتی و دیپلماتیک در سالن جانباز شهید رسول زاده طی کرده‌اند.

یادآور می‌شود، با تدوین، تصویب و ابلاغ دستورالعمل‌های کاروان ویژه در شورای عالی حج بنیاد شهید و امور ایثارگران، جانبازان ۷۰ درصد منتخب با همسران و همراهان در قالب یک کاروان به سفر معنوی حج اعزام شدند. این کاروان با نام «کاروان وحدت و ایثار»، پیشانی کاروان‌های حج جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام

captcha