آموزش ۵۰۰ نفر در پایگاه آموزش قرآن مناطق محروم خرم‎آباد
کد خبر: 3739664
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۸

آموزش ۵۰۰ نفر در پایگاه آموزش قرآن مناطق محروم خرم‎آباد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ پایگاه آموزش قرآن در مناطق محروم خرم‎‏آباد چهار سال است که در محلات محروم فعالیت دارد و تاکنون بیش‌از ۵۰۰ قرآن‌آموز با شرکت در کلاس‌های آموزشی این پایگاه‌ها آموزش‌های لازم در زمینه روخوانی و روان‌خوانی و حفظ قرآن را فراگرفته‌اند.

آموزش 500 نفر در پایگاه‌ آموزش قرآن مناطق محروم خرم‎آباد

مهدی پاپی، مسئول دارالقرآن‌الکریم مسجد علی دولتشاهی خرم‌آباد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به فعالیت پایگاه آموزش قرآن در مناطق محروم خرم‌آباد، گفت: این پایگاه در چهار منطقه محروم خرم‎آباد ازجمله پشت‌بازار، علی‎آباد، گل‌سفید و اسدآبادی در زمینه آموزش قرآن فعالیت دارد.
وی با اشاره به این‌که این پایگاه‌های قرآنی در زمینه آموزش قرآن به کودکان و نوجوانان پسر در مقاطع تحصیلی ابتدایی و راهنمایی فعالیت دارند، افزود: این پایگاه در منطقه پشت‌بازار در مسجد علی دولتشاهی، در علی‌آباد در مسجدالنبی(ص)، در اسدآبادی در مسجد امام جعفرصادق(ع) و در منطقه گل‌سفید نیز در مسجد بقیه‌الله(عج) فعالیت دارد.
پاپی با بیان این‌که کلاس‌های آموزش قرآن از وجود قاریان و حافظان ممتازی ازجمله وحید کرمی، مهدی پاپی و فتاحی استفاده می‎شود، ادامه داد: در این پایگاه‌ها آموزش‌های روخوانی، روان‌خوانی و تجوید قرآن به شرکت‌کنندگان ارائه می‎شود.
این قاری ممتاز لرستان با بیان این‌که در بخش بانوان نیز کلاس‌های آموزش قرآن و خیاطی ارائه می‎شود، اضافه کرد: در کنار کلاس‌های آموزش قرآن این پایگاه‌ها اقدام به توزیع بسته‌های غذایی، بسته‌های افرهنگی بین مردم محروم منطقه می‎کنند کمااینکه به‌همت این پایگاه‌ها تاکنون قاریان و حافظان ممتازی در این منطق پرورش یافته‌اند.
یادآور می‏‌شود، پایگاه آموزش قرآن در مناطق محروم خرم‎‏آباد چهار سال است که در این چهار محله محروم فعالیت دارد و تاکنون بیش‌از 500 قرآن‌آموز با شرکت در کلاس‌های آموزشی این پایگاه‌ها آموزش‌های لازم در زمینه روخوانی و روان‌خوانی و حفظ قرآن را فراگرفته‌اند.‌

انتهای پیام

captcha