اهدای ۲۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3739669
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

اهدای ۲۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان سیستان‌وبلوچستان

گروه اجتماعی - مدیرکل کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه امسال، دو هزار و ۲۵۴ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد استان اهدا شده است.

اهدای 2500 سری جهیزیه به مددجویان سیستان‌وبلوچستان

سیدمهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان و بلوچستان، گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه امسال، دو هزار و 254 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد استان اهدا شده است.
وی با بیان اینکه در مجموع شش میلیارد و ۳۱۱ میلیون تومان کمک هزینه ازدواج به زوج‌های جوان اهدا شده است، تصریح کرد: بانوان مددجو از کمک هزینه خرید جهیزیه به ارزش سه میلیون تا سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و آقایان نیز از کمک هزینه یک میلیون تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بهره‌مند می‌شوند.
مدیرکل کمیته امداد استان افزود: جهیزیه‌های اهدایی تمام لوازم ضروری را دربرمی‌گیرد و نکته مهم این است که کلیه این لوازم تولید ملی بوده و در راستای حمایت از کالای ایرانی صورت گرفته است.
وی اظهار کرد: تأمین لوازم اولیه برای شروع یک زندگی مشترک، تنها بخشی از حمایت‌های کمیته امداد برای ازدواج زوج‌های جوان و تحت پوشش است و بخش دیگر شامل آموزش‌ها و ارتقاء سطح آگاهی افراد می‌شود.
عبادی بیان کرد: در طول سال، کارگاه‌های آموزشی با هدف ارتقاء سطح آگاهی افراد در زمینه ازدواج و همچنین پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، مانند کارگاه‌ مهارت‌های زندگی، فرزندپروری و تحکیم بنیان خانواده اجرا می‌شود.

انتهای پیام

captcha