فساد در جامعه ناشی از عدم رعایت قوانین در ساختار سازندگی انسان است
کد خبر: 3739706
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

فساد در جامعه ناشی از عدم رعایت قوانین در ساختار سازندگی انسان است

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: فسادها به این دلیل است که در ساختار سازندگی انسان یا قوانین رعایت نشده و یا در کیفیت آن سهل‌انگاری شده است.

فسادها به دلیل عدم رعایت قوانین در ساختار سازندگی انسان است

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز، 28 مردادماه در دومین گردهمایی اعضاء کمیته همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان خراسان جنوبی، با بیان اینکه انسان در این عالم یک وجودی دارد و باید ماهیتش که انسانیت انسان است، ساخته شود، گفت: عواملی مانند وراثت و تعلیم و تربیت در ساختن این ماهیت مؤثر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش بعد از خانواده مهم‌ترین موقعیت را در ساختار یک کشور دارد و موضوع تربیت در جامعه یک تکلیف است، اظهار کرد: امروز در هر نوع پروژه‌ای که صورت می‌گیرد، قوانینی وجود دارد که بر علم و تجربه استوار است و اصول و کیفیت در این پروژه‌ها باید رعایت شود.

وی با بیان اینکه دشمنان به هر اسمی اقدام به ویرانی کشورها، کشتن انسان‌ها و ایجاد فتنه می‌کنند، ادامه داد: اسم دردی را دوا نمی‌کند، سخن از این است که انسان فاسد شده و تمام کره زمین را فساد فراگرفته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: فسادها به این دلیل است که در ساختار سازندگی انسان یا قوانین رعایت نشده و یا در کیفیت آن سهل‌انگاری شده است.

عبادی خطاب به حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش، بیان کرد: باید تصمیمات قانع‌کننده برای اشرف مخلوقات بگیرید که فردا مسئول نباشید.

وی عنوان کرد: این امانت که در اختیار دارید را باید حفظ کنید و پرورش دهید و تصمیماتی بگیرید که خود در مقابل خدا پاسخگو باشید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه گاهی مواقع کسانی که باید مربی باشند خود پیام‌‌رسان‌های آفت هستند، گفت: راه کمال برای جامعه هدف خود باز کنید و جلوی آفت‌ها را بگیرید.

انتهای پیام

captcha