اعزام ۷۵۰ دانش‌آموزان محروم البرزی به اردوی بنیاد علوی
کد خبر: 3739740
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷

اعزام ۷۵۰ دانش‌آموزان محروم البرزی به اردوی بنیاد علوی

گروه فرهنگی - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز از اعزام ۷۵۰ دانش‌آموز این استان به اردوی کشوری بنیاد علوی خبر داد.

اعزام 750 دانش‌آموزان محروم البرزی به اردوی بنیاد علوی

مسعود مهران‌نیا در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: این اردو هر ساله از سوی بنیاد علوی برای دانش‌آموزانی که در مناطق محروم و کم برخوردار مشغول تحصیل هستند برگزار می‌شود.
وی افزود: دانش‌آموزان در اردوگاه امام خمینی(ره) واقع در لواسانات تهران به مدت یک هفته تحت پوشش برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و تربیتی قرار می‌گیرند.
این مسئول خاطرنشان کرد: در این اردو مربیان پرورشی هر استان مسئولیت دانش‌آموزان اعزامی به اردوی بنیاد علوی را بر عهده دارند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز ارتقا سطح پرورشی و آموزشی دانش‌آموزان را از جمله اهداف این اردوی کشوری برشمرد.
مهران‌نیا، ابرازکرد: در این اردو دانش‌آموزان در کنار مسائل آموزشی و پرورشی در مسابقات ورزشی- فرهنگی نیز شرکت می‌کنند.
این مسئول با اشاره به خدمات ارائه شده به دانش‌آموزان کم برخوردار حاضر در اردوها، افزود: به هر دانش‌آموز به محض ورود یک دست لباس کامل اردویی و یک بسته بهداشتی شامل مسواک، خمیردندان، کلاه و ملحفه واگذار می‌شود و از روز بعد فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و ورزشی دانش‌آموزان آغاز می‌شود.
وی گفت: دانش‌آموزان بر اساس سهمیه اختصاص یافته به البرز به اردوی بنیاد علوی دراردوگاه امام خمینی(ره) تهران اعزام می‌شوند و این اردوها از هفته اول تیرماه آغاز و تا هفته چهارم شهریور ادامه دارد.
انتهای پیام

captcha