راه‌اندازی 17 مجمع خیرین هلال‌ احمر در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3739783
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱

راه‌اندازی 17 مجمع خیرین هلال‌ احمر در آذربایجان‌غربی

گروه اجتماعی – مدیرعامل اسبق جمعیت هلال‌ احمر آذربایجان‌غربی از راه‌اندازی 17 مجمع خیرین هلال‌احمر در استان خبر داد و گفت: مجامع خیرین در شهرستان‌ها به فراموشی سپرده شده بودند که با تلاش دوباره اعضا و داوطلبان هلال‌احمر در راستای احیای آنها گام برداشتیم.

راه‌اندازی 17 مجمع خیرین هلال‌احمر در آذربایجان‌غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حسن محمودی اصل‌زاده، مدیرعامل اسبق جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی صبح امروز، 28 مردادماه در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان با بیان اینکه داوطلبان هلال‌احمر تفکری جز خدمت به مردم ندارند، اظهار کرد: داوطلبان این مجموعه سربازان یاری‌گر تمام مردم ایران بوده و در هر سنگری که نیاز به یاری و کمک باشد به صورت داوطلبانه حضور داشته و از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنند.
محمودی اصل‌زاده یادآور شد: هلال‌احمر برای موفقیت در اقدامات بشردوستانه خود به بدنه جمعیتی و مردمی نیاز دارد که این بدنه همان داوطلبان و امدادگران هستند.
وی خاطرنشان کرد: داوطلبان هلال‌احمر سربازان تمام مردم ایران بوده و در هر سنگری که نیاز به یاری و کمک باشد به صورت داوطلبانه حضور داشته و از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنند.
محمودی اصل‌زاده بااشاره به اینکه تمام افراد حاضر در هلال‌‌احمر دلسوز مردم و آسیب‌دیدگان هستند، تصریح کرد: فعالیت‌های هلال‌‌احمر وابسته به اعضای آن بوده و اگر با تک‌محوری حرکت کنند هلال‌احمر نابود خواهد شد و فعالیت‌های بشردوستانه آن معنی نخواهد داشت.
وی از راه‌اندازی 17 مجمع خیرین هلال‌احمر در استان خبر داد و گفت: مجامع خیرین در شهرستان‌ها به فراموشی سپرده شده بودند که با حمیت دوباره اعضا و داوطلبان هلال‌احمر در راستای احیای آنها گام برداشتیم.
مدیرعامل اسبق جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی افزود: هلال‌‌احمر یک نهاد سیاسی نیست و هرکس که وارد این مجموعه می‌شود تفکری جز خدمت به مردم ندارد چرا که حوادث و بلایای طبیعی و ناگهانی به قدری زیاد است که مجال تفکر را به امدادگران نمی‌دهد.
یادآور می‌شود، در این مراسم از زحمات دکتر حسن محمودی اصل‌زاده مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی تقدیر و تشکر شد و ‌سعید رهبرسوره به عنوان مدیرعامل جدید جمعیت هلال‌احمر استان منصوب شد.
انتهای پیام

captcha