طرح «کلید بهشت» در ابهر کلید خورد
کد خبر: 3739802
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳

طرح «کلید بهشت» در ابهر کلید خورد

گروه اجتماعی ــ معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: تربیت دینی ـ اعتقادی از مهم‌ترین رویکردهای سند تحول آموزش و پرورش است و در این راستا طرح آموزش عملی نماز با عنوان کلید بهشت در شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

توجه ویژه به تربیت دینی و اعتقادی در سند تحول آموزش و پرورشبه گزارش ایکنا از زنجان، هادی احمدنیا، معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان امروز 28 مردادماه در آیین افتتاحیه طرح آموزش عملی نماز با عنوان کلید بهشت که در محل دبیرستان امام صادق(ع) ابهر برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته ۸۰۰ نفر از سوادآموزان استان زنجان طرح کلید بهشت را سپری کرده‌اند. 
وی با اشاره به اینکه این تعداد در قالب ۲۰۰ کلاس با حضور ۳۰۰ آموزش‌دهنده این دوره را پشت سر گذاشتند، تصریح کرد: اجرای مطلوب و موفق طرح کلید بهشت مهم‌ترین دغدغه مدیریتی و مورد توجه مسئولان است.
وی با اشاره به بازدیدها و ارزیابی‌ها از کلاس‌ها و دوره‌های سال گذشته، عنوان کرد: موفقیت این طرح در گرو احساس مسئولیت و تلاش بی‌وقفه آموزش‌دهندگان این طرح است.
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان مهمترین هدف اجرای این طرح را تعمیق نماز در جامعه عنوان کرد و افزود: همه فعالیت‌ها و اقدامات در جامعه باید منطبق با سند تحول بنیادین باشد.
وی اظهار کرد: تربیت ساحت دینی و اعتقادی به عنوان یکی از ساحت‌های  ششگانه تربیتی سند تحول بنیادین در سایه اینگونه طرح‌ها میسر خواهد شد.
وی با تاکید بر لزوم استفاده از فن‌آوری‌های نوین در آموزش‌ها، گفت: یکی از نقاط ضعف اجرای این طرح در سال گذشته کمرنگ بودن این موضوع بود که با تمهیدات اندیشیده شده امسال استفاده از نرم‌افزارهای تعاملی در بحث آموزش مورد تاکید قرار دارد.
گفتنی است این دوره آموزشی 16 ساعته طی دو روز برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha