دعای عرفه در بقاع متبرکه و امامزاده‌های شاخص البرز زمزمه می‌شود
کد خبر: 3739806
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳

دعای عرفه در بقاع متبرکه و امامزاده‌های شاخص البرز زمزمه می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز از برگزاری مراسم قرائت دعای پرفیض عرفه در بقاع متبرکه و امامزاده‌های شاخص این استان خبر داد.

دعای عرفه در بقاع متبرکه و امامزاده‌های شاخص البرز زمزمه می‌شود

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: عرفه روز بندگی، عبادت و راز و نیاز با پروردگار عالم و فرصتی غنیمت برای رسیدن به کمالات است. عظمت روز عرفه بسیار زیاد است و هر فرد مسلمانی در این روز بزرگ خواهان فیض بیشتر است تا با تضرع به درگاه خداوند از هرگونه گناه و لغزش و خطایی که مرتکب شده، پاک شود.
وی افزود: نباید این فرصت استثنایی را از دست داد، باید با کمال تضرع و فروتنی و با صداقت و خلوص نیت به مولا و پروردگار خویش روی آورد.
این مسئول در ادامه به خواندن دعای عرفه اشاره کرد و گفت: دعای عرفه شامل مضامین عارفانه‎ای چون شناخت پروردگار و تضرع به درگاه لایزال الهی است و خواندن این دعا انسان را به درجات بالای بندگی در نزد پروردگارش می‌رساند.
صالحی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری مراسم خواندن دعای عرفه در امامزادگان شاخص البرز اشاره کرد و افزود: این مراسم معنوی با حضور پرشور مردم در آستان امامزاده‌های شاخص و بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز تأکید کرد: در اجرای این مراسم از افراد برجسته و ممتاز جهت قرائت دعای پر فیض عرفه دعوت شده و همچنین هماهنگی‌های لازم با نیروهای مردمی، پایگاه‌های بسیج، آتش‌نشانی و شهرداری‌های مناطق برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر این مراسم انجام شده است.
انتهای پیام

captcha