خراسان‌جنوبی؛ رتبه ۲۸ طلاق در کشور
کد خبر: 3739858
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵

خراسان‌جنوبی؛ رتبه ۲۸ طلاق در کشور

گروه اجتماعی ــ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اجرای طرح ملی کنترل و کاهش طلاق در استان، گفت: در حال حاضر خراسان جنوبی از نظر میزان طلاق، در رتبه ۲۸ کشور قرار دارد، اما باید با تلاش، این میزان نیز کمتر شود.

خراسان‌جنوبی رتبه 28 میزان طلاق در کشور را دارد

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، علی اسماعیلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی، امروز 28 مرداد، در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: باتوجه به مقوله مهم موضوعات اجتماعی، در راستای اجتماع محور کردن مسائل اجتماعی حرکت میکنیم.
وی افزود: سال گذشته 28 میلیارد و 614 میلیون ریال اعتبار حوزه اجتماعی بین 9 دستگاه اجرایی استان توزیع شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: در حال حاضر طرح « شهر عاری از زباله گرد» و طرح «نشاط اجتماعی» در حال اجرا است.
اسماعیلی با اشاره به راه اندازی خانه امن زنان در استان، تصریح کرد: در سال گذشته 10 دستگاه اجرایی شامل؛ اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فنی و حرفه‌ای، امور مالیاتی، بیمه سلامت، آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، تعاون روستایی، بانک کشاوری و بانک صادارت رتبه برتر را در زمينه حقوق شهروندی کسب کردند.
وی با بیان اینکه صیانت از حریم عمومی و حقوق شهروندی از شعارهای دولت است، افزود: اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره)، جهاد کشاورزی، استانداری، دانشگاه بیرجند، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان تبلیغات اسلامی، بانک صادارت، بانک سپه، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری توانستند در موضوع عفاف و حجاب رتبههای برتر را کسب کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی با تاکید بر همیاری و هکاری بیشتر دستگاههای اجرایی در خصوص برگزاری برنامههای هفته دولت، خاطرنشان کرد: هفته دولت فرصتی برای انعکاس دستاوردهای دولت است.
اسماعیلی با تاکید بر همکاری هرچه بیشتر در خصوص برگزاری کنگره شهدا در استان، افزود: مدیران باید در بین مردم حضور پیدا کرده و برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.
وی اظهار کرد: در فضای روانی که دشمن برای ملت ایران ایجاد کرده، باید با سعه صدر مدیران و حضور بیشتر آنان در بین مردم برای رفع مشکلات، تلاش مضاعف مسئولان برای مردم ملموس شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی بر تلاش در راستای افزایش امید و نشاط در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: از دستگاه‌های اجرایی استان درخواست داریم تا به موقع نارضایتی‌ها را تشخیص و به استانداری انعکاس دهند.
اسماعیلی با اشاره به از اجرای طرح ملی کنترل و کاهش طلاق در استان، یادآور شد: در حال حاضر خراسان جنوبی از نظر میزان طلاق در رتبه 28 کشور قرار دارد اما باید با تلاش این میزان نیز کمتر شود.
انتهای پیام

captcha