رقابت 280 متسابق در مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های نداجا
کد خبر: 3739868
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴

رقابت 280 متسابق در مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های نداجا

گروه مسابقات ــ بیش از 280 متسابق در مرحله سراسری مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های نیروی دریایی ارتش باهم در حال رقابت هستند.

حامد حسین‌پور، مسئول دارالقرآن الکریم نداجا در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: مرحله سراسری هجدهمین دوره مسابقات قرآن کریم بانوان شاغل و خانواده‌های نیروی دریای ارتش در شهر مقدس قم در حال برپایی است.
وی با اشاره به اینکه این دوره از رقابت‌ها از روز گذشته، 27 مردادماه آغاز شد، عنوان کرد: داوری این مسابقات را داوران ممتاز از استان قم عهده‌دار هستند، چنانکه در بخش بانوان ادیب‌زاده در بخش حسن حفظ، میرغیاثی در رشته وقف و ابتدا، عزت پژوه در بخش تجوید و ایزدی در بخش صوت و لحن و همچنین در بخش آقا معتمدی در رشته حسن حفظ، وحیدی در رشته صوت و لحن، زهدی علیپور در بخش تجوید و حجت‌الاسلام مشرف در رشته وقف و ابتدا این مسابقات را قضاوت می‌کنند.
حسین‌پور با اشاره به رقابت بیش از 280 نفر در این دوره از مسابقات، عنوان کرد: در روز اول مسابقات پسران در همه رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ 1، 3، 5 ،10 ،15 ،20 ،25 جزء و کل و اذان و همچنین مفاهیم سطح یک و دو با هم به رقابت پرداختند و در روز دوم که امروز، 28 مردادماه است، ادامه مسابقات در بخش بانوان در سالن وصال مجتمع یاوران مهدی در حال برپایی است.
وی بیان کرد: با توجه به سرمایه‌گذاری نیروی دریایی در رشته حفظ بیش از 170 نفر در رشته حفظ شرکت دارند. همچنین آیین اختتامیه این دوره از رقابت‌ها صبح فردا، 29 مردادماه با حضور مسئولان لشکری و کشوری، اصحاب رسانه و شبکه قرآن در سالن غدیر مجتمع فوق برپا می‌شود.
حسین‌پور اضافه کرد: طی آیین اختتامیه از بیش از 40 نفر از رتبه‌های ممتاز و 20 نفر شایسته تقدیر تجلیل به عمل می‌آید و تجلیل از نونهالان قرآنی، همچنین پدیده‌های قرآنی که پیشرفته قابل توجهی در رشته حفظ داشته‌اند، از دیگر بخش‌های مراسم اختتامیه است که در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: همچنین برنامه جانبی چون دیدار با آیت‌الله‌العظمی جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید طی امشب، 28 مردادماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا و با حضور منتخبان قرآنی این دوره از مسابقات و مسئولان قرآنی نیروی دریایی ارتش در نظر گرفته شده است تا متسابقان از بیانات و رهنمودهای ‌آن عالم فرزانه بهره‌مند ‌شوند.
انتهای پیام

captcha