دیدار صمیمی کاروان شهدای قرآنی منا با سرپرست حجاج ایرانی
کد خبر: 3739871
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸

دیدار صمیمی کاروان شهدای قرآنی منا با سرپرست حجاج ایرانی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دیدار صمیمی کاروان شهدای قرآنی منا با حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسگر، نماینده محترم ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، روز شنبه ۲۷ مردادماه در سالن جلسات بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد.

به گزارش ایکنا، در ایامی که حاجیان آماده سفر به سرزمین عرفات می‌شوند، دیدار صمیمی کاروان شهدای قرآنی منا با حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسگر، نماینده محترم ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی،  روز شنبه ۲۷ مردادماه در سالن جلسات بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد.

بنابراین گزارش، در طلیعه این جلسه، سیدمصطفی حسینی، قاری ممتاز کشورمان به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت. در ادامه علی قاسم‌آبادی سرپرست کاروان گزارشی از روند اجرای برنامه‌های قرآنی اجرا شده تا قبل از ایام تشریق را ارائه و برآیند نقطه نظرات اعضای کاروان درخصوص فعالیت‌های قرآنی بعثه مقام معظم رهبری را بیان کرد. 

دیدار صمیمی کاروان شهدای قرآنی منا با سرپرست حجاج ایرانی 

سپس، حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسگر ضمن تشکر از حضور نخبگان قرآنی جمهوری اسلامی در کنگره حج ۹۷، اعضای کاروان را به خودسازی معنوی دعوت و بر ضرورت انجام فعالیت‌های قرآنی موثر در موسم حج تأکید کرد. 

وی مطالبات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در این خصوص را به کاروان قرآنی کشورمان گوشزد و درخواست کرد تمام تلاش خود را بکار بگیرند تا منویات معظم‌له در حد کمال اجرایی شود.

دیدار صمیمی کاروان شهدای قرآنی منا با سرپرست حجاج ایرانی 

قاضی عسگر در بخش دیگری از سخنانش ارزیابی خود از فعالیت‌های حج ۹۷ را علی‌رغم نبود مراودات سیاسی بین دو کشور ایران و عربستان، نسبت به سال‌های گذشته مثبت ارزیابی کرد و محافل انس و معرفت و برنامه‌های قرآنی را مایه رضایت حجاج ایرانی دانست و با ابراز امیدواری برای بازگشایی حج عمره، اعضای کاروان را به صورت بالقوه گزینه‌های مناسبی برای مسئولیت‌های فرهنگی آن ایام معرفی کرد.

انتهای پیام

captcha