امنیت در مرزهای شمالغرب حاکم است
کد خبر: 3739943
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶

امنیت در مرزهای شمالغرب حاکم است

گروه سیاست و اقتصاد ــ معاون عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امنیت در مرزهای شمالغرب حاکم است و سپاه علاوه بر حفظ اقتدار خود به محرومیت‌زدایی در کشور کمک می‌کند.

امنیت در مرزهای شمالغرب حاکم است

به گزارش ایکنا از زنجان، سردار مجید ارجمندفر، معاون عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه یکشنبه، 28 مردادماه در آئین رونمایی از مجموعه اشعار انقلاب «شهادتنامه عاشقان» اظهار کرد: در شرایط فتنه شناخت دوست و دشمن و همین‌طور ظالم و مظلوم دشوار می‌شود اما در این بین شعرای آئینی با بصریت و حضور جهادی در صحنه‌هایی همچون دفاع مقدس، صحنه‌ها را واقعی به سروده‌ها تبدیل کردند.
وی حمایت‌های روانی و روحیه ایثار را در عرصه‌های جنگ مهم خواند و افزود: رزمندگانی چون حاج محمد علی نقدی نیروهای غواص، در عملیات کربلای 5 و زیر بمباران‌های دشمن، ورزش باستانی برگزار می‌کرد و حاج ولی‌الله کلامی و حاج اصغر گنج خانلو به شعرخوانی می‌پرداختند تا روحیه مبارزه و صلابت در رزمندگان افرایش یابد.
معاون عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه اجرای عملیات در شمالغرب کشور از دیگر ماموریت‌های سپاه پاسدران بود، خاشرنشان کرد: از سال 1390 تا 1394 به مبارزه با دشمن در این منطقه پرداخت و توانستیم  یک هزار 600 کیلومتر از خاک کشور که تا سال ۹۰ آزاد نشده بود را آزاد کنیم.
وی تصریح کرد: با عنایت خداوند متعال و ایثارگری نیروها، امنیت پایداری در منطقه ایجاد شده است و علاوه بر این سپاه با اجرای بیش از 2 هزار و 500 پروژه محرومیت‌زدایی در سال، طعم محبت را در کنار اقتدار به مردم چشانده است.
ارجمندفر به سخن رهبر کبیر انقلاب مبنی بر اینکه «دفاع باید بومی و پایدار شود» اشاره کرد و گفت: رزمندگان در مناطق مختلف مأموریت‌هایی را بر عهده گرفتند و مردم برخی مناطق خود دفاع را برعهده گرفتند.
وی قلم‌های ماندگار را یکی از رموز پایداری و ماندگاری حماسه‌های خلق شده در تاریخ حماسی کشورعنوان کرد و افزود: شخصیت‌های مبارز و پدیدآورندگان آثار ارزشمند در جامعه باید مورد تکریم قرار گیرند.
معاون عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به زنجان به پایتخت شور و شعور حسینی مشهور است، بیان کرد: در روزی همه بر روی دسته عزاداری زینببه اعظم متمرکز شده بودند تا ثمره فتنه سبز را ببینند، به‌ طوری‌ که عده‌ای نیز برای تماشای این ثمره از نقاط مختلف کشور در این مراسم حضور یافته بودند و از زیر لباس سیاه لباس سبز بر تن کرده بودند تا این صحنه عزا را به صحنه جبهه سبز بدل کنند اما حاج غلامرضا عینی‌فرد در آن روز با بیان شیوا و رسای خود همه توطئه‌ها را نقش برآب کرد.

انتهای پیام

captcha