برگزاری جشنواره فرهنگی ـ ادبی «غدیر» در بروجرد
کد خبر: 3739957
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸

برگزاری جشنواره فرهنگی ـ ادبی «غدیر» در بروجرد

گروه فرهنگی ـ جشنواره فرهنگی ـ ادبی غدیر به‌مناسبت عید سعید غدیر 7 شهریورماه در بروجرد برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره فرهنگی ـ ادبی «غدیر» در بروجرد

به گزارش ایکنا از لرستان، انجمن ادبی «مهرداد اوستا» با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد 7 شهریورماه امسال جشنواره فرهنگی ـ ادبی غدیر را به‌مناسبت عید سعید غدیر برگزار می‌کند.
این جشنواره فرهنگی ـ ادبی در دو بخش شعر و داستان به‌مناسبت عید بزرگ غدیر ویژه شاعران و نویسندگان شهرستان بروجرد برگزار می‎شود.
شرکت برای عموم شاعران و نویسندگان بروجردی در این جشنواره آزاد است و آثاری به مراحل داوری راه پیدا می‌کنند که روح کلی آن‌ها با موضوع جشنواره منطبق باشد، هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر سه اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.
آثار ارسال شده حتماً باید تایپ شده و دارای مشخصات کلی اعم‌ از نام و نام خانوادگی و کد ملی و شماره همراه باشد. نوع قالب این جشنواره شعر و داستان اعلام شده است و قالب شعر محدودیتی ندارد و قالب داستان نیز داستان کوتاه اعلام شده است.
موضوعات این جشنواره فرهنگی نیز غدیر، مناقب حضرت علی(ع)، ولایت‌مداری و سیره علوی اعلام شده است و علاقمندان می‎توانند از طریق پُست با ارائه دو نسخه از هر اثر به دفتر انجمن ادبی استاد مهرداد اوستا واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد در این جشنواره شرکت کنند کمااینکه مهلت ارسال آثار تا پایان مردادماه جاری اعلام شده و زمان داوری آثار در رشته داستان 4 شهریورماه و در رشته شعر 5 شهریورماه امسال اعلام شده است.
یادآور می‌شود، این جشنواره عصر روز چهارشنبه، 7 شهریورماه در تالار عبدالحسین زرین‌کوب اد اره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد برگزار می‌‏شود.

انتهای پیام

captcha