قرائت دعای عرفه در ۵۰ نقطه لرستان
کد خبر: 3739989
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵

قرائت دعای عرفه در ۵۰ نقطه لرستان

گروه اجتماعی ـ معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبليغات اسلامی استان لرستان از برگزاری مراسم دعا عرفه در ۵۰ نقطه این استان خبر داد و گفت: نماز عید قربان در بیش‌از ۱۰۰ نقطه اقامه می‌شود.

 قرائت دعای عرفه در ۵۰ نقطه لرستان/نمازعید قربان در 100 نقطه اقامه می‎شود

ججت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با بیان این‌که عرفه روز معرفت و شناخت است و وسیله‌ای برای تقرب به درگاه خداوند است، گفت: در چنین روزی بستر و زمینه برای توبه و اجابت دعا فراهم شده و کافی است در این مسیر قرار بگیریم و بار دیگر بندگی کنیم و با دست پُر از این جلسات برگردیم و بتوانیم با زمزمه‌های دعا و راز و نیاز، ره توشه برای آخرت برداریم.
وی با بیان این‌که عبادت در این روز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است پس تلاش کنیم تا از این فرصت بهترین بهره را ببریم، افزود: مراسم دعای عرفه در 50 نقطه استان لرستان قرائت می‌شود و در کنار قرائت دعای عرفه برنامه‌ها و ادعیه‌های دیگری هم خوانده می‌شود.
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: دعای عرفه در استان لرستان در مصلی‌های نماز جمعه، گلزار شهدا و مساجد قرائت می‌شود.
وی با بیان این‌که مراسم دعای عرفه در شهرستان‌ها با محوریت و پیگیری ائمه جمعه برگزار خواهد شد، اضافه کرد: مراسم دعای عرفه در سطح استان لرستان فردا سه‌شنبه، 30 مرداد از ساعت سه عصر برگزار خواهد شد کمااینکه این مراسم با قرائت قرآن و زیارت عاشورا آغاز و بعد از برگزاری سخنرانی مختصر با قرائت دعای عرفه با پایان می‌رسد.
غلامی با ذکر این مطلب که نماز عید قربان نیز از ساعت هفت صبح روز عید سعید قربان در استان اقامه خواهد شد، تصریح کرد: نماز عید قربان در بیش‌از ۱۰۰ نقطه استان اقامه خواهد شد.

انتهای پیام

captcha