تغییر زمان برگزاری تجلیل از حافظان كل قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان
کد خبر: 3739997
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳

تغییر زمان برگزاری تجلیل از حافظان كل قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ‌ مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از تغییر زمان برگزاری جشنواره تجلیل از حافظان كل قرآن این مؤسسه خبر داد.

زمان برگزاری تجلیل از حافظان كل قرآن تغییر یافت/ سخنرانی رئیس مجلس

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از تغییر زمان برگزاری جشنواره تجلیل از حافظان كل قرآن این مؤسسه خبر داد و گفت: پیش از این بنا بود كه این جشنواره در 15 شهریورماه برگزار شود اما زمان آن به 19 شهریورماه تغییر یافت.
وی افزود:‌ در این مراسم از 260 حافظ قرآنی كه طی یك سال اخیر در مدارس شبانه‌روزی تخصصی حفظ یك ساله قرآن و همچنین شعب مختلف این مؤسسه موفق به حفظ كل قرآن كریم شده‌اند، تجلیل خواهد شد.
شاهسونی با یادآوری اینكه نام این جشنواره «جبرئیل امین» انتخاب شده است، گفت: در این مراسم علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی به سخنرانی خواهد پرداخت.
عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی كشور اظهار كرد: ساعت برگزاری این مراسم 8 تا 12:30 ظهر و مكان آن سالن دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان قرآنی استهبان انتخاب شده است.
وی در پایان یادآور شد: با اضافه شدن این تعداد حافظ كل قرآن كریم، می‌توان گفت مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) بیش از یك هزار و 900 حافظ كل قرآن كریم را تربیت كرده است.
انتهای پیام

captcha