تاکنون ریالی اعتبار از شورای توسعه فرهنگ قرآنی خوزستان دریافت نشده است
کد خبر: 3740018
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی خوزستان:

تاکنون ریالی اعتبار از شورای توسعه فرهنگ قرآنی خوزستان دریافت نشده است

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ سیده‌مریم موسوی‌زاده گفت: در مدت 11 ماه گذشته هیچ اعتباری به حساب اتحادیه مؤسسات قرآنی خوزستان واریز نشده است.

سیده‌مریم موسوی‌زاده، مدیرعامل اتحادیه قرآنی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا گفت: با توجه به سهمیه‌بندی مبلغ 62 میلیون تومان از سوی شورای توسعه فرهنگ قرآنی به استان خوزستان، اما به دلیل نبود جلسه برای تعیین این اعتبارات از سوی دبیرخانه شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی خوزستان، اعتبارات بلاتکلیف است.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه روز گذشته، 28 مردادماه شورای گسترش فرهنگ قرآنی استان خوزستان جلسه‌ای با حضور اعضاء برگزار کرد، شفاف‌سازی‌هایی پیرامون اعتبارات تخصیص‌یافته و هزینه‌کرد آن از سوی اعضاء، صورت گرفت.
موسوی‌زاده با اشاره به اینکه در این جلسه عنوان شد که مبلغ ۱۲۰میلیون تومان باقی مانده از بودجه سال گذشته، میان مؤسسات به صورت حمایت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تقسیم شده است، افزود: با توجه به اینکه، 11 ماه  از روند ادغام اتحادیه قرآنی می‌گذرد، اما تاکنون شاهد تخصیص اعتباری به مؤسسات قرآنی نبوده‌ایم و اگر مبلغی از این به بعد واریز شود به عنوان نخستین حمایت و اعتبار است که پس از ادغام اتحادیه‌ها به حساب واریز می‌شود.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه در جلسه شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی خوزستان مطرح شد که حدود ۱۵۰ مؤسسه با اعتبار تخصیص‌یافته حمایت شدند، تصریح کرد: در شهریورماه سال 96 مبلغ 46 میلیون تومان به مؤسسات قرآنی اختصاص یافت و همچنین مبلغ 12 میلیون تومان ازسوی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور برای برگزاری دوره توان‌افزایی مدیران به اتحادیه واریز شد و در این راستا رئیس اداره تبلیغات اسلامی استان نیز حمایت‌هایی داشت به غیر از این مبلغی تاکنون به حساب اتحادیه واریز نشده است.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان خوزستان در پایان گفت: در این جلسه مصوب شد که اعتبارات اختصاص‌یافته به اتحادیه مدغم قرآنی استان خوزستان به‌زودی واریز شود.
انتهای پیام

captcha