۴۸۶ پروژه بخش کشاورزی در خراسان‌جنوبی افتتاح می‌شود
کد خبر: 3740033
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
همزمان با هفته دولت؛

۴۸۶ پروژه بخش کشاورزی در خراسان‌جنوبی افتتاح می‌شود

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی گفت: همزمان با هفته دولت امسال ۴۸۶ پروژه بخش کشاورزی در استان با سرمایه‌گذاری ۷۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان افتتاح و یا بهره‌برداری می‌شود.

486 پروژه بخش کشاورزی در  خراسان‌جنوبی افتتاح می‌‌شود

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، هاشم ولی پورمطلق، رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان‌جنوبی امروز، 29 مردادماه در نشست خبری ویژه هفته دولت اظهار کرد: با افتتاح 486 پروژه بخش کشاورزی در هفته دولت، 28 هزار و 933 خانوار از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.
وی با بیان اینکه با بهره‌برداری و افتتاح این پروژه‌ها 498 اشتغال ثابت جدید و 4522 تثبیت اشتغال ایجاد خواهد شد، افزود: از مجموع سرمایه‌گذاری‌های انجام شده، 37 میلیارد و 800 میلیون تومان از محل منابع و تسهیلات بانکی، 20 میلیارد و 690 میلیون تومان از محل منابع اعتبارات تملکی سازمان و 14 میلیارد و 200 میلیون تومان خودیاری مردم تأمین شده است.
ولی پور مطلق ادامه داد: بیشترین پروژه‌های قابل افتتاح استان در این بخش مربوط به آب و خاک بوده که 270 مورد را به خود اختصاص داده و برای این پروژه‌ها 23 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.
وی اظهار کرد: 84 پروژه مربوط به امور دام و طیور، 26 مورد در بخش منابع طبیعی و آبخیزداری، 42 پروژه مربوط به امورعشایری، 17 مورد در حوزه باغبانی، 13 مورد در بخش دامپزشکی، پنج پروژه شیلات و آبزی پروری، هفت مورد صنایع تبدیلی بخش کشاورزی و 22 پروژه مکانیزاسیون بخش کشاورزی است.
رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان‌جنوبی بیان کرد: بیشترین پروژه‌ها با 82 مورد و سرمایه گذاری 6 میلیارد تومان مربوط به شهرستان قاین و کمترین آن با 29 پروژه و اعتبار پنج میلیارد و 600 میلیون تومان مربوط به شهرستان زیرکوه است.
ولی پور مطلق یادآور شد: بیشترین سرمایه گذاری انجام شده نیز مربوط به شهرستان بیرجند با 76 پروژه و اعتبار 15 میلیارد و 300 میلیون تومان است.
انتهای پیام

captcha