نگاهی به محتوای دینی نشریه ایران در بنگلادش
کد خبر: 3740037
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷

نگاهی به محتوای دینی نشریه ایران در بنگلادش

گروه بین‌الملل - رایزنی فرهنگی ایران در بنگلادش چهلمین شماره نشریه «نیوزلتر» را با مطالب مختلف دینی، اعتقادی و فرهنگی منتشر كرد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ به همت رایزنی فرهنگی ایران در بنگلادش جدیدترین شماره مجله «نیوزلتر» (ویژه ماه‌های جولای و آگوست 2018) منتشر شد.

در این شماره از مجله «نیوزلتر» مطالبی با محتوای دینی، اعتقادی، فرهنگی، معرفی شخصیت‌ها و اندیشمندان اسلامی ـ ایرانی و اخبار منتشر شده است.

«11 حدیث از امام رضا(ع)»، «حج؛ سفر عشق»، «خدا شناسی»، «نقش امام صادق(ع) در گسترش علوم»، «عبادت امام رضا(ع)»، «زکریای رازی؛ دانشمند مترقی ایران»، «سید علی خامنه‌ای و عادت خواندان کتاب»، «دیدار سفرا و کارداران و مسئولان وزارت امور خارجه با مقام معظم رهبری» و «شباهت و تفاوت میان اسلام و غرب در مورد حقوق بشر» از مطالب دینی شماره 40 نشریه «نیوزلتر» رایزنی فرهنگی ایران در بنگلادش است.

بخشی دیگر از مطالب نیز با عناوینی همچون «دستاوردهای ایران در زمینه علوم و فناوری»، «استفاده از واژه‌های فارسی در زبان بنگالی»، «شب بنگلادش در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران»، داستان «مجنون مسکین»، «اشعار کودکان از شاعران نوجوان» و «کتاب‌شناسی» آمده است.

نگاهی به محتوای دینی نشریه ایران در بنگلادش

انتهای پیام

captcha