دوره دانش‌افزایی مبلغان مدارس امین در آذربایجان‌غربی برگزار شد
کد خبر: 3740053
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹

دوره دانش‌افزایی مبلغان مدارس امین در آذربایجان‌غربی برگزار شد

گروه معارف – معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه آذربایجان‌غربی از برگزاری دوره دانش‌افزایی مبلغان مدارس امین در استان خبر داد و گفت: بیش از ۳۰۰ مبلغ این مدارس در این دوره‌ها شرکت کردند.

دوره دانش‌افزایی مبلغات مدارس امین در آذربایجان‌غربی برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین حمید ارشاد، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی با اشاره به اینکه دوره دانش‌افزایی مبلغان مدارس امین 25 مردادماه در میاندوآب برگزار شد، اظهار کرد: این دوره‌ها طی روزهای 27 و 28 مردادماه نیز در نقده، خوی و شاهین‌دژ نیز برگزار شد.
وی ادامه داد: در پایان این دوره‌ها نیز از شرکت‌کنندگان آزمونی گرفته و پذیرفته‌شدگان مجوز حضور در کلاس‌ها را به دست آوردند.
حجت الاسلام والمسلمین ارشاد خاطرنشان کرد: بیش از 300 مبلغ مدارس امین در این دوره‌ها شرکت کردند و هدف از برگزاری این دوره‌ها نیز یادگیری روش‌های جذب دانش‌آموزان به نماز و موضوعات الهی و معنوی بود. 
وی افزود: بانوان مبلغ مدارس امین به صورت تمام وقت در بیش از ۳۰۰ مدرسه اداره کل آموزش و پرورش استان فعالیت داشته و همچنین در این مدارس بیش از ۱۰۰ هزار نفر از دانش‌آموزان تحت تربیت طلاب بانو و آقا قرار دارند.
انتهای پیام

captcha